Poznaj Polskę na 4 kołach – wspólna kampania Travelist.pl i Jeep

Portal rezerwacyjny Travelist.pl oraz marka samochodów Jeep rozpoczęły wspólną kampanię „Poznaj Polskę na 4 kołach: trasy na weekend z Travelist.pl & Jeep”. Celem projektu jest promocja krótkich wyjazdów po Polsce, z naciskiem na odkrywanie różnorodnych regionów kraju. Kampania obejmuje trzy trasy dedykowane różnym grupom odbiorców: rodzinom, parom oraz grupom znajomych.

W ramach projektu trzy zespoły influencerów podróżują samochodami marki Jeep do wybranych hoteli z oferty Travelist.pl. Każda z tras prezentuje inne regiony Polski oraz lokalne atrakcje. Kampania ma na celu pokazanie możliwości organizowania krótkich, weekendowych wyjazdów oraz promocję zarówno obiektów noclegowych, jak i atrakcji turystycznych.

„Inspirowanie do podróży i poszukiwania nowych miejsc jest na stałe wpisane w DNA naszej marki. Podobnie jak wolność, przygoda i chęć stałego eksplorowania świata kojarzone są Jeepem. Dlatego postanowiliśmy połączyć siły. I poprzez działania łączące to, co w naszych markach wyjątkowe – świetne hotele i samochody pozwalające dotrzeć w najdalsze zakamarki naszego kraju – pokazać Polakom, że nie trzeba czekać na dłuższy urlop, aby dać sobie chwilę wytchnienia. Chcieliśmy wspólnie pokazać, że weekend to dobry moment na podróże po Polsce, niekoniecznie utartymi szlakami, i odkrywanie nie tylko atrakcji czy zabytków, ale i najlepszych obiektów noclegowych w naszym kraju” – powiedziała Nina Mazurek, brand and communication manager w Travelist.pl.

Pierwsza z tras prowadzi na Kaszuby. Ania Skalska-Firlej (ania.skalska.firlej) wraz z rodziną odwiedziła hotel Aubrecht Country SPA Resort, podróżując Jeepem Compass North Star. Podczas wyprawy odwiedzili m.in. Park Narodowy Bory Tucholskie, Chojnice i Chełmno.

Druga trasa prowadzi w Karkonosze, gdzie Ania Brauer (brauerania), Michał Solski (majkelso) oraz towarzyszące im osoby i pies Colby zatrzymali się w hotelu Platinum Mountain Hotel&SPA. Podróżując Jeepem Compass Overland 4xe, odwiedzili m.in. Zamek Książ, Wodospad Szklarki oraz Zakręt Śmierci.

Trzeci kierunek kampanii to nadmorska Łeba. Szczegóły tej wyprawy, w tym nazwiska influencerów, pojawią się 26 marca.

Relacje z podróży są publikowane na profilach społecznościowych uczestników kampanii oraz na oficjalnych kanałach Travelist.pl i Jeep. Rozszerzone reportaże można znaleźć w Magazynie Travelist, a dodatkowe materiały promocyjne ukazują się w mediach społecznościowych marki Jeep.

Kampanii towarzyszy konkurs „Twoja trasa na weekend z Travelist.pl & Jeep”. Szczegółowy regulamin oraz ankieta konkursowa dostępne są na stronie: https://promocje.travelist.pl/konkurs-trasa-na-weekend.