Prezes Polonusa prelegentem IV Forum Promocji Turystycznej
Jak największy polski przewoźnik autokarowy wdrożył nową strategię komunikowania marki? O tym, jak nowoczesne formy promocji wpływają na wzrost przychodów firmy opowie podczas IV Forum Promocji Turystycznej prezes zarządu Polonusa Maciej Acedański.
Polonus przewozi rocznie ok 2 mln pasażerów. Maciej Acedański został prezesem spółki w 2017 roku i już po kilkunastu miesiącach jej przychody wzrosły rok do roku o aż 15 proc., trend ten został zachowany również w 2018 roku. Przychody I półrocza 2018 roku były o 17 proc. wyższe niż przychody I połowy roku 2017. To jeden z dwóch najlepszych wyników firmy w ostatnich 10 latach działalności. Jak to osiągnięto?
Nowa strategia i rebranding
Maciej Acedański stworzył sieć Polonus Partner, która obejmuje 55 linii i łączy 280 miejscowości obsługiwanych przez 155 jednolicie oznakowanych pojazdów. Unowocześniono flotę – w czerwcu za 8 mln zł kupiono siedem nowoczesnych pojazdów marki Scania. W tym roku została przeprowadzona transformacja marketingowa spółki dotycząca kompleksowego rebrandingu, obejmującego nową identyfikację wizualną m.in. nowoczesne logo i oklejenie autokarów oraz nową strategię komunikacji. O tym, jak wdraża się nowoczesną strategię do spółki Skarbu Państwa dowiemy się na IV Forum Promocji Turystycznej w prelekcji pt. „Innowacyjne formy promocji podróżowania autokarem”.
Maciej Acedański jest absolwentem PWSBiA w Warszawie na wydziale Rachunkowość i Finanse. Skończył studia podyplomowe Management Advanced Leadership Academy w Harvard & Canadian International Management Institute 2006 oraz posiada dyplom MBA uzyskany w Akademii Leona Koźmińskiego.
IV Forum promocji Turystycznej
Na IV Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 24 października do Warszawy, do hotelu Polonia Palace. Wydarzenie to będzie jak zwykle poświęcone różnym aspektom promocji turystycznej. Partnerami forum są: Cypryjska Organizacja Turystyczna, Narodowy Ośrodek Informacji Turystycznej Republiki Chorwacji w Polsce, Miasto Wrocław i Polonus, wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Mazowieckiego, patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz patronatem Polskiej Izby Turystyki i Instytutu Administracji. Patronem medialnym jest Agencja Informacyjna.
Zarejestruj się już dziś! Formularz rejestracji, informacje i program forum znajdziesz tutaj.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
13 stycznia 2025
W poszukiwaniu świątecznych tradycji Mazowsza
Świąteczny czas na Mazowszu z początku XX wieku, to czas licznych wróżb i obyczajów,…
0 Komentarzy7 Minuty
10 stycznia 2025
Zarząd TOO w nowym składzie
9 stycznia 2025 roku odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków Turystycznej…
0 Komentarzy1 Minuty
10 stycznia 2025
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki wylicytujemy 16 przedmiotów
Skok ze spadochronem, koszulka z autografem Roberta Lewandowskiego i innych zawodników…
0 Komentarzy2 Minuty
10 stycznia 2025
Trzy noclegi w wiosce Hobbitów – Olympos Village w Turcji będą do wylicytowania w trakcie IV Gali Waszej Turystyki
10 stycznia odbędzie się czwarta edycja Gali Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
9 stycznia 2025
MerlinX Partnerem IV Gali Waszej Turystyki
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki, podczas której zostaną wręczone nagrody dla 100…
0 Komentarzy1 Minuty