Profitravel z ekipą na Expo w Dubaju
Biura specjalizujące się w biznes travel zaczynają dostrzegać światełko w tunelu. Jednym z jego manifestacji jest powrót wyjazdów edukacyjno-szkoleniowych. Widać, że również partnerzy z branży lotniczej i hotelowej są znowu otwarci by wspierać takie inicjatywy, a to dobrze wróży.
Profitravel zabrał ekipę na weekend na Expo do Dubaju
Jedno z ciekawszych kompaktowych biur zajmujących się biznes travel, Profitravel zdecydowało, że już czas, by wrócić do zespołowych podróży. Na cel pierwszego od przed pandemicznych czasów wyjazdu wybrano Dubaj, wszak właśnie trwa wystawa Expo. W organizacji imprezy biuro wsparli partnerzy, pomocy udzielili zarówno ci wyspecjalizowani w lotach, jak i dostawcy rozwiązań b2b do rezerwacji hotelowych.
Możliwość liczenia na wsparcie partnerów, to niechybny znak lepszych perspektyw dla branży. Jeszcze do niedawna ich budżety na tego typu działania były całkowicie zablokowane. Wiadomo, że na wsparcie tego typu w pierwszej kolejności mogą liczyć zwykle dobrze rokujące biura. Profitravel znajduje się w tym doborowym towarzystwie.
Proftravel trafił w 10
Dla wielu mocno doświadczonych pandemia biur z obszaru biznes travel mówienie, że pandemia jest też szansą może wydawać się truizmem. Przykład Profitravel pokazuje jednak, że nawet podczas tak dramatycznych czasów można zbudować istotną wartość dodaną. Profi jako jedno z nielicznych biur obszaru biznes travel postawiło mocno na zbudowanie kompetencji w obszarze cargo. Przyjęcie ekspertów wyspecjalizowanych w tym obszarze pozwoliło na wejście na rynek właściwie od razu. Teraz czas na zbieranie owoców tej słusznej biznesowej decyzji.
Cargo to największy wygrany czasów pandemii, przewozy w zasadzie cały czas rosną. Rozwój sytuacji geopolitycznej też istotnie sprzyja tego typu przewozom. Na rynku cargo mamy boom.
Nie mniejszym strzałem w 10. okazało się też otwarcie biura w Sopocie. Przyjęcie cieszących się estymą na rynku pracowników pozwoliło także w tym przypadku sięgnąć po ciekawy i wciąż rokujący segment rynku. Tym razem chodziło m.in. o ruch marynarski. Poprzez długi okres pandemii biura wyspecjalizowane w ruchu marynarskim były niezmiennie praktycznie jedynymi, które wciąż miały pracę.
Profitravel szukało też innych dodatkowych dochodów
Postawienie na cargo i ruch marynarski, to niejedyne działania, które podjęło biuro, by ratować przychody w czasach pandemii. Pojawił się m.in. pomysł sprzedaży lotniczych plakatów. Vintagowe lotnicze plakaty zawsze cieszyły się dużą popularnością, teraz ich wartość jeszcze wzrosła. Podobne inicjatywy ogłosiły też biura, które są wieloletnimi strategicznymi partnerami Profitravel m.in. wyspecjalizowane w wyjazdach typu incentive Wysoko i Wyżej. Pomysł na albumy foto także w tym przypadku okazał się sukcesem.
Rodzinna atmosfera sprzyja tworzeniu skutecznego zespołu
Sukces Profitravel w czasie pandemii, to także owoc pieczołowicie budowanego zespołu. Wspominaliśmy o otwarciu biura w Sopocie, tam właśnie udało się sprowadzić najlepszych ludzi z Pomorza, stało się to m.in. właśnie dzięki atmosferze, którą już wcześniej udało się zbudować w centrali w Warszawie. Dobra opinia krążąca na rynku o biurze to atut, który także w przyszłości pozwoli sprowadzać do zespołu kolejnych wartościowych pracowników. To walory, na które nie może liczyć większość z działających na rynku biznes travel biur.
Taką a nie inną atmosferę buduje się również w czasie wyjazdów edukacyjno-integracyjnych, do których właśnie wracamy. Oby więcej biur już wkrótce mogło przygotować tego typu projekty.
POWIĄZANE WPISY
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 marca 2025
Travelist.pl: poza sezonem, ale w trendzie. Polacy wybierają urlop w marcu
Wiosna w powietrzu, brak tłumów i najważniejsze – niższe ceny. To między innymi dlatego…
0 Komentarzy2 Minuty
3 marca 2025
Biura podróży – rosnące ceny imprez turystycznych w końcu wyhamowały
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
3 marca 2025
„Jesteśmy w Polsce liderem ruchu pielgrzymkowego…”
Biuro Misja Travel niedługo obchodzić będzie swoje 15-lecie. O początkach, historii i…
0 Komentarzy17 Minuty
27 lutego 2025
Rekordowa liczba Polaków na Costa Blanca. 330 tys. Polaków odwiedziło region w 2024 roku
Hiszpania, a zwłaszcza Costa Blanca, stała się jednym z ulubionych kierunków podróży…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 marca 2025
Travelist.pl: poza sezonem, ale w trendzie. Polacy wybierają urlop w marcu
Wiosna w powietrzu, brak tłumów i najważniejsze – niższe ceny. To między innymi dlatego…
0 Komentarzy2 Minuty
3 marca 2025
Biura podróży – rosnące ceny imprez turystycznych w końcu wyhamowały
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
3 marca 2025
„Jesteśmy w Polsce liderem ruchu pielgrzymkowego…”
Biuro Misja Travel niedługo obchodzić będzie swoje 15-lecie. O początkach, historii i…
0 Komentarzy17 Minuty
27 lutego 2025
Rekordowa liczba Polaków na Costa Blanca. 330 tys. Polaków odwiedziło region w 2024 roku
Hiszpania, a zwłaszcza Costa Blanca, stała się jednym z ulubionych kierunków podróży…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty