Profitravel z ekipą na Expo w Dubaju
Biura specjalizujące się w biznes travel zaczynają dostrzegać światełko w tunelu. Jednym z jego manifestacji jest powrót wyjazdów edukacyjno-szkoleniowych. Widać, że również partnerzy z branży lotniczej i hotelowej są znowu otwarci by wspierać takie inicjatywy, a to dobrze wróży.
Profitravel zabrał ekipę na weekend na Expo do Dubaju
Jedno z ciekawszych kompaktowych biur zajmujących się biznes travel, Profitravel zdecydowało, że już czas, by wrócić do zespołowych podróży. Na cel pierwszego od przed pandemicznych czasów wyjazdu wybrano Dubaj, wszak właśnie trwa wystawa Expo. W organizacji imprezy biuro wsparli partnerzy, pomocy udzielili zarówno ci wyspecjalizowani w lotach, jak i dostawcy rozwiązań b2b do rezerwacji hotelowych.
Możliwość liczenia na wsparcie partnerów, to niechybny znak lepszych perspektyw dla branży. Jeszcze do niedawna ich budżety na tego typu działania były całkowicie zablokowane. Wiadomo, że na wsparcie tego typu w pierwszej kolejności mogą liczyć zwykle dobrze rokujące biura. Profitravel znajduje się w tym doborowym towarzystwie.
Proftravel trafił w 10
Dla wielu mocno doświadczonych pandemia biur z obszaru biznes travel mówienie, że pandemia jest też szansą może wydawać się truizmem. Przykład Profitravel pokazuje jednak, że nawet podczas tak dramatycznych czasów można zbudować istotną wartość dodaną. Profi jako jedno z nielicznych biur obszaru biznes travel postawiło mocno na zbudowanie kompetencji w obszarze cargo. Przyjęcie ekspertów wyspecjalizowanych w tym obszarze pozwoliło na wejście na rynek właściwie od razu. Teraz czas na zbieranie owoców tej słusznej biznesowej decyzji.
Cargo to największy wygrany czasów pandemii, przewozy w zasadzie cały czas rosną. Rozwój sytuacji geopolitycznej też istotnie sprzyja tego typu przewozom. Na rynku cargo mamy boom.
Nie mniejszym strzałem w 10. okazało się też otwarcie biura w Sopocie. Przyjęcie cieszących się estymą na rynku pracowników pozwoliło także w tym przypadku sięgnąć po ciekawy i wciąż rokujący segment rynku. Tym razem chodziło m.in. o ruch marynarski. Poprzez długi okres pandemii biura wyspecjalizowane w ruchu marynarskim były niezmiennie praktycznie jedynymi, które wciąż miały pracę.
Profitravel szukało też innych dodatkowych dochodów
Postawienie na cargo i ruch marynarski, to niejedyne działania, które podjęło biuro, by ratować przychody w czasach pandemii. Pojawił się m.in. pomysł sprzedaży lotniczych plakatów. Vintagowe lotnicze plakaty zawsze cieszyły się dużą popularnością, teraz ich wartość jeszcze wzrosła. Podobne inicjatywy ogłosiły też biura, które są wieloletnimi strategicznymi partnerami Profitravel m.in. wyspecjalizowane w wyjazdach typu incentive Wysoko i Wyżej. Pomysł na albumy foto także w tym przypadku okazał się sukcesem.
Rodzinna atmosfera sprzyja tworzeniu skutecznego zespołu
Sukces Profitravel w czasie pandemii, to także owoc pieczołowicie budowanego zespołu. Wspominaliśmy o otwarciu biura w Sopocie, tam właśnie udało się sprowadzić najlepszych ludzi z Pomorza, stało się to m.in. właśnie dzięki atmosferze, którą już wcześniej udało się zbudować w centrali w Warszawie. Dobra opinia krążąca na rynku o biurze to atut, który także w przyszłości pozwoli sprowadzać do zespołu kolejnych wartościowych pracowników. To walory, na które nie może liczyć większość z działających na rynku biznes travel biur.
Taką a nie inną atmosferę buduje się również w czasie wyjazdów edukacyjno-integracyjnych, do których właśnie wracamy. Oby więcej biur już wkrótce mogło przygotować tego typu projekty.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty