Program lojalnościowy w Accor ma już prawie 15 mln członków
Le Club Accorhotels to program lojalnościowy Grupy Accor, do którego przystąpić może każdy gość hotelu. Członkowie Programu otrzymują punkty za każdy pobyt w hotelach należących do marek: Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, Orbis Hotels, Adagio Access oraz Thalassa sea & Spa.
Po pięciu latach od wprowadzenia programu lojalnościowego Le Club Accorhotels, z jego oferty korzysta już prawie 15 milionów członków. Z tej okazji Grupa Accor, partner strategiczny Grupy Hotelowej Orbis, postanowiła rozszerzyć możliwość zdobywania i wymiany punktów swoim klientom. Od 1 lipca za każdy nocleg posiadacze karty Le Club Accorhotels otrzymają dodatkowo 25 proc. punktów więcej.
Zebrane punkty goście mogą wymieniać na różnorodne korzyści i nagrody takie jak: zniżki podczas rezerwacji, kupony hotelowe czy kupony partnerów programu. Dzięki stałemu dostępowi online do konta Le Club Accorhotels, każdy z członków programu może sprawdzić swoje rezerwacje, przeglądać historię wykorzystania dotychczas zebranych punktów, wybrać nagrodę czy skorzystać ze spersonalizowanych ofert po preferencyjnych cenach.
Członkowie programu Le Club Accorhotels uzyskują dodatkowe przywileje, zależne od statusu ich karty i marki hotelu, w którym zdecydują się na nocleg. Posiadacze kart o statusie Silver otrzymują powitalnego drinka i mogą skorzystać z opcji późnego wymeldowania. Natomiast dla członków Gold oferowane jest podniesienie standardu pokoju i możliwość wczesnego zameldowania. W segmencie ekonomicznym, posiadacze karty ibis business na całym świecie automatycznie zyskują status „Gold”. Istotnym aspektem działania Le Club Accorhotels jest to, że punkty w nim zebrane nie tracą ważności. Wystarczy, aby członek programu spędził w ciągu roku przynajmniej jedną noc w hotelu sieci Accor. Le Club Accorhotels, chcąc odpowiadać na potrzeby swoich gości proponuje im coraz to inne oferty, które umożliwiają szybsze zbieranie punktów i zdobywanie nagród czy wyższych statusów.
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Polska magnesem dla inwestorów branży hotelarskiej
Spadki z poprzednich lat zostały wyrównane – polski sektor hotelowy powraca do dawnego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 stycznia 2025
B&B Hotels Polska podsumowuje rok 2024 i zapowiada dalszy rozwój
Sieć B&B Hotels realizuje założenia strategii dla polskiego rynku, mówiącej o…
0 Komentarzy4 Minuty
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
IGHP: udany rok 2024 w hotelach
Rok 2024 hotelarze oceniają pozytywnie – wynika z najnowszej ankiety przeprowadzonej…
0 Komentarzy9 Minuty
9 stycznia 2025
PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach
Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
Władysław Grochowski przedstawia plany Arche na 2025. Pięć nowych hoteli rocznie i rozwój EkoFarmy
Notowane na Catalyst Arche S.A. to deweloper hotelowo-mieszkaniowy oraz największy w…
0 Komentarzy7 Minuty