Projekt 3explore proponuje świeże spojrzenie na podróże
Marka 3explore to oferta wyjazdów aktywnych, skierowana do klienta nastawionego na przeżycia, poszukującego niszowego produktu oraz chcącego odkryć miejsca jeszcze niedotknięte turystyką masową. Produkt idealny na czasy pandemii: bezpieczny, skierowany do grona bliskich osób, niewymagający noclegu w obiekcie. Twórcy marki są nastawieni m.in. na sprzedaż w kanale agencyjnym.
Nazwa 3explore (czyli „free explore” – nieskrępowane poznawanie) oddaje ideę nowego na rynku produktu z kategorii turystyki aktywnej. Jest nią nieograniczone niczym odkrywanie miejsc, smaków, kultur. Dlaczego nieograniczone? Bo pomysł zakłada korzystanie z różnych środków transportu – na wodzie, lądzie i w powietrzu, których kombinacja ma dać klientowi możliwość dotarcia do miejsc dzikich, nieprzeludnionych, nie przetworzonych przez przemysł turystyczny. Jedzenie w miejscach popularnych wśród mieszkańców, a nie turystów, zwiedzanie miasteczek i zabytków nieco zapomnianych, ale urokliwych, pięknie położonych.
Bezpiecznie i z dala od „disneylandu”
„Projekt 3explore łączy w sobie wiele różnych rodzajów aktywności: żeglarstwo, off-road, z poznawaniem smaków, miejsc. To swobodne przemieszczanie się, niespieszne odkrywanie, ucieczka przed turystyką masową. Jesteśmy w stanie pokazać klientowi prawdziwy świat, nieskażony masowością turystycznego przemysłu” – wyjaśnia Artur Wilkin, pomysłodawca marki i założyciel 3explore.
„Nasz produkt jest jakby stworzony na potrzeby dzisiejszych realiów. Zakłada ograniczony kontakt z obcymi osobami, jest bezpieczny pod względem sanitarnym i skierowany do małych, zżytych ze sobą grup. Działamy w zgodzie z regulacjami, nie musimy kwaterować turystów w obiektach, sami zapewniamy wyżywienie na pokładzie jachtu” – dodaje.
Wyjazdy przeważnie oparte są na rejsach, ale – jak podkreśla Artur Wilkin – różnią się od nich przede wszystkim tym, że atrakcją nie jest samo pływanie, tylko odkrywanie miejsc podróżując na pokładzie jachtu. Jeśli ktoś chce tylko spróbować przygody za sterem, może na pierwszą wyprawę wybrać rodzime Mazury – kilkudniową włóczęgę po jeziorach, zatoczkach, z noclegami „na dziko”, ogniskiem, wizytą w mniej lub bardziej uczęszczanych miejscach. Ale 3explore zabierze też klientów m.in. do Grecji, na Sycylię, Majorkę, Sardynię, na pokładzie przede wszystkim jachtów żaglowych – jednokadłubowych i katamaranów – ale też jachtów motorowych. Partnerem projektu w Grecji jest firma Greece Boat Booking oraz lokalne firmy czarterowe.
Swobodne przemieszczanie się
Oferta jest skierowana do grup o różnej liczebności – od kilku do 30 osób (po 10 rozlokowanych na trzech jachtach). Grupą opiekują się organizatorzy oraz współpracujący z nimi skipperzy. Ceny pakietów kształtują się od 400 do 900 euro za osobę za tygodniowy pobyt.
W pakiecie klient otrzyma miejsce na jachcie w kabinie dwuosobowej, opiekę kapitana i drugiej wykwalifikowanej osoby na pokładzie, podstawowe wyżywienie (śniadanie i lekki lunch) oraz kolację „kapitańską” ostatniego dnia pobytu. Na lądzie pod opieką organizatorów klient zwiedza i poznaje okolicę: kulinaria, lokalne tawerny, bary, autentyczną kuchnię. Zwiedzi okolicę quadem, skuterem lub samochodem terenowym. Przewidziane są też postoje na kąpiele w zatokach i plażowanie. W przyszłości także: snorkling łączony z pływaniem na desce SUP (stand up paddle), ale również wyjazdy narciarskie i trekking.
Pływać każdy może
„Klient znajdzie u nas luz, atmosferę, błękit morza. Kierujemy ofertę do tych, którzy chcieliby spróbować sił na pokładzie jachtu, do niedoświadczonych żeglarzy albo do tych, którzy jeszcze nie byli w rejsie. Oraz do tych, którzy szukają nowości, innego spojrzenia na kraje śródziemnomorskie. Oferta jest rodzinna, na pokładzie mogą przebywać dzieci w każdym wieku” – mówi Artur Wilkin.
Aby produkt zachował unikalny charakter liczba klientów, których firma obsługuje w ciągu roku jest ograniczona i jak na razie nie przekracza 300 osób. Organizator chce jednak wprowadzić go do sprzedaży agencyjnej i poszukuje partnerów zainteresowanych współpracą.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty