Projekt 3explore proponuje świeże spojrzenie na podróże
Marka 3explore to oferta wyjazdów aktywnych, skierowana do klienta nastawionego na przeżycia, poszukującego niszowego produktu oraz chcącego odkryć miejsca jeszcze niedotknięte turystyką masową. Produkt idealny na czasy pandemii: bezpieczny, skierowany do grona bliskich osób, niewymagający noclegu w obiekcie. Twórcy marki są nastawieni m.in. na sprzedaż w kanale agencyjnym.
Nazwa 3explore (czyli „free explore” – nieskrępowane poznawanie) oddaje ideę nowego na rynku produktu z kategorii turystyki aktywnej. Jest nią nieograniczone niczym odkrywanie miejsc, smaków, kultur. Dlaczego nieograniczone? Bo pomysł zakłada korzystanie z różnych środków transportu – na wodzie, lądzie i w powietrzu, których kombinacja ma dać klientowi możliwość dotarcia do miejsc dzikich, nieprzeludnionych, nie przetworzonych przez przemysł turystyczny. Jedzenie w miejscach popularnych wśród mieszkańców, a nie turystów, zwiedzanie miasteczek i zabytków nieco zapomnianych, ale urokliwych, pięknie położonych.
Bezpiecznie i z dala od „disneylandu”
„Projekt 3explore łączy w sobie wiele różnych rodzajów aktywności: żeglarstwo, off-road, z poznawaniem smaków, miejsc. To swobodne przemieszczanie się, niespieszne odkrywanie, ucieczka przed turystyką masową. Jesteśmy w stanie pokazać klientowi prawdziwy świat, nieskażony masowością turystycznego przemysłu” – wyjaśnia Artur Wilkin, pomysłodawca marki i założyciel 3explore.
„Nasz produkt jest jakby stworzony na potrzeby dzisiejszych realiów. Zakłada ograniczony kontakt z obcymi osobami, jest bezpieczny pod względem sanitarnym i skierowany do małych, zżytych ze sobą grup. Działamy w zgodzie z regulacjami, nie musimy kwaterować turystów w obiektach, sami zapewniamy wyżywienie na pokładzie jachtu” – dodaje.
Wyjazdy przeważnie oparte są na rejsach, ale – jak podkreśla Artur Wilkin – różnią się od nich przede wszystkim tym, że atrakcją nie jest samo pływanie, tylko odkrywanie miejsc podróżując na pokładzie jachtu. Jeśli ktoś chce tylko spróbować przygody za sterem, może na pierwszą wyprawę wybrać rodzime Mazury – kilkudniową włóczęgę po jeziorach, zatoczkach, z noclegami „na dziko”, ogniskiem, wizytą w mniej lub bardziej uczęszczanych miejscach. Ale 3explore zabierze też klientów m.in. do Grecji, na Sycylię, Majorkę, Sardynię, na pokładzie przede wszystkim jachtów żaglowych – jednokadłubowych i katamaranów – ale też jachtów motorowych. Partnerem projektu w Grecji jest firma Greece Boat Booking oraz lokalne firmy czarterowe.
Swobodne przemieszczanie się
Oferta jest skierowana do grup o różnej liczebności – od kilku do 30 osób (po 10 rozlokowanych na trzech jachtach). Grupą opiekują się organizatorzy oraz współpracujący z nimi skipperzy. Ceny pakietów kształtują się od 400 do 900 euro za osobę za tygodniowy pobyt.
W pakiecie klient otrzyma miejsce na jachcie w kabinie dwuosobowej, opiekę kapitana i drugiej wykwalifikowanej osoby na pokładzie, podstawowe wyżywienie (śniadanie i lekki lunch) oraz kolację „kapitańską” ostatniego dnia pobytu. Na lądzie pod opieką organizatorów klient zwiedza i poznaje okolicę: kulinaria, lokalne tawerny, bary, autentyczną kuchnię. Zwiedzi okolicę quadem, skuterem lub samochodem terenowym. Przewidziane są też postoje na kąpiele w zatokach i plażowanie. W przyszłości także: snorkling łączony z pływaniem na desce SUP (stand up paddle), ale również wyjazdy narciarskie i trekking.
Pływać każdy może
„Klient znajdzie u nas luz, atmosferę, błękit morza. Kierujemy ofertę do tych, którzy chcieliby spróbować sił na pokładzie jachtu, do niedoświadczonych żeglarzy albo do tych, którzy jeszcze nie byli w rejsie. Oraz do tych, którzy szukają nowości, innego spojrzenia na kraje śródziemnomorskie. Oferta jest rodzinna, na pokładzie mogą przebywać dzieci w każdym wieku” – mówi Artur Wilkin.
Aby produkt zachował unikalny charakter liczba klientów, których firma obsługuje w ciągu roku jest ograniczona i jak na razie nie przekracza 300 osób. Organizator chce jednak wprowadzić go do sprzedaży agencyjnej i poszukuje partnerów zainteresowanych współpracą.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty