Projekt #iamAUT: Austria Tourism wysyła influencerów na prawdziwy urlop bez mediów społecznościowych
Austria Tourism (Narodowe Biuro Promocji Austrii) inicjuje projekt #iamAUT, w ramach którego influencerzy spędzają wakacje bez mediów społecznościowych, przekazując swoje konta „zwykłym” Austriakom. Celem programu jest promowanie prawdziwego odpoczynku i zachęcenie do odłożenia telefonów podczas wakacji.
Coraz więcej osób czuje się przytłoczonych koniecznością ciągłej obecności w mediach społecznościowych. Presja bycia „zawsze online” dotyczy nie tylko influencerów, ale stała się istotnym problemem społecznym. Dlatego Austria Tourism (Narodowe Biuro Promocji Austrii) podkreśla, że wakacje powinny być prawdziwą przerwą, w tym także od mediów społecznościowych.
„Austria to idealne miejsce, aby „wyłączyć się”. I to dosłownie!” – mówi CMO Austria Tourism, Sandra Stichauner.
W ramach inicjatywy #iamAUT influencerzy spędzają wakacje w Austrii. Tym razem nie są oni zaangażowani w produkcję treści marketingowych. Przekazują swoje konta „zwykłym” Austriakom, którzy prezentują austriacki styl życia w mediach społecznościowych. Influencerzy mają stać się przykładem dla innych i odkładać telefon na czas wakacji, co ma również zmotywować innych do podobnego działania.
„Dzięki akcji #iamAUT pokazujemy influencerom, że Austria to idealne miejscem, aby „wyłączyć się”. I to dosłownie! Podczas gdy odrywają się od swojego stresującego codziennego życia i robią przerwę od mediów społecznościowych, interesujące austriackie osobowości przejmują ich konta i pokazują, jak przyjąć i zachować austriacki styl życia” – wyjaśnia Sandra Stichauner.
Całą akcję rozpoczęła niemiecka influencerka lifestyle’owa xLaeta: wybrała się na urlop w Salzburgu i przez ostatnie dni korzystała z czasu offline – całkowicie bez kamery telefonu. W tym czasie jej konto przejęła AUTfluencerka Lieselotte, która prezentowała trzem milionom obserwujących uroki Austrii, w tym również lokalną kuchnię.
W najbliższych tygodniach inicjatywa będzie kontynuowana w kilku etapach: influencerzy z Holandii, Włoch i Czech będą korzystać z usługi AUTfluencer i spędzą offline urlop w Austrii.
Programu AUTfluencer jest od teraz dostępny także dla influencerów z Polski. Szczegóły i opis programu oraz zasady udział dostępne są na stronie #iamAUT | Time to AUTfluence. Akcja, prowadzona pod hashtagiem #iamAUT, będzie miała zasięg międzynarodowy, a jej celem jest zmotywowanie innych do dołączenia do trendu i zafundowania sobie prawdziwej przerwy, z dala od presji mediów społecznościowych.
POWIĄZANE WPISY
4 października 2024
Warszawa-Modlin przyjmuje Airbusa A330-243. To największy samolot w historii portu
2 października 2024 roku lotnisko Warszawa-Modlin przyjęło lądowanie Airbusa A330-243. To…
0 Komentarzy1 Minuty
3 października 2024
Kiwi.com wprowadza nową gwarancję dla młodych podróżników
Młodzi Polacy z pokolenia Y i Z opanowali sztukę taniego podróżowania, a ponad 40 proc. z…
0 Komentarzy3 Minuty
3 października 2024
Ryanair: we wrześniu liniami poleciało 19,1 mln pasażerów
Irlandzki przewoźnik Ryanair podał swoje wyniki za wrzesień 2024. Linie obsłużyły 19,1…
0 Komentarzy1 Minuta
2 października 2024
Italian Ambassador Awards: włoska kultura doceniona w Krakowie
W ostatnią sobotę września w Zamku Królewskim na Wawelu odbyła się druga edycja Italian…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2024
Piloci Wizz Air będą się szkolić na lotnisku w Rzymie
Wizz Air otworzył nowe centrum szkoleniowe na lotnisku Rzym-Fiumicino we Włoszech. To…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2024
Wybrano najlepsze produkty turystyczne na Mazowszu
Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna w 2024 roku skupiła się na promocji…
0 Komentarzy4 Minuty
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty
1 października 2024
Spot promujący Wrocław z nagrodami na festiwalach w Cannes, Belgradzie i Terres
Wrocławski spot promocyjny "Wrocław Miasto Przygody" zdobył nagrody na trzech…
0 Komentarzy3 Minuty
30 września 2024
Madera z pięcioma nominacjami w konkursie World Travel Awards 2024
Madera po raz kolejny zdobywa uznanie w branży turystycznej, otrzymując pięć nominacji w…
0 Komentarzy1 Minuty