Projekt Taste of the Lublin Region promuje Lubelszczyznę
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna (LROT) realizuje projekt Taste of the Lublin Region, który promuje województwa lubelskiego na arenie międzynarodowej. W ramach tej inicjatywy, współfinansowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, odbyły się spotkania prasowe w Mediolanie i Dublinie, które przyciągnęły około 50 dziennikarzy, blogerów oraz przedstawicieli branży turystycznej z Włoch, Irlandii i Wielkiej Brytanii.
Podczas spotkań zaprezentowano multimedialną prezentację pokazującą atrakcje turystyczne Lubelszczyzny. Uczestnicy mieli także okazję poznać smaki regionu, degustując lokalne specjały, takie jak cebularz lubelski, chłodnik, sery, krówki, Śliwkę Nałęczowską czy konfiturę różaną. Prezentację wzbogacała wystawa zdjęć z Lubelszczyzny, przybliżająca jej naturalne piękno i dziedzictwo kulturowe.
Każdy z uczestników otrzymał materiały promujące region w języku angielskim i włoskim oraz zestawy upominków, w tym lokalne produkty. Dzięki współpracy z Lokalnymi Organizacjami Turystycznymi z Lublina, Krainy Lessowych Wąwozów oraz Zamościa i Roztocza, uczestnicy mieli również szansę wziąć udział w losowaniu voucherów na pobyt w regionie.
Projekt Taste of the Lublin Region został zrealizowany we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną oraz jej zagranicznymi ośrodkami w Rzymie i Londynie, a także Portem Lotniczym Lublin. Partnerzy projektu odegrali kluczową rolę w jego organizacji, zapewniając niezbędne wsparcie logistyczne i promocyjne.
POWIĄZANE WPISY
18 września 2024
Biura podróży – spadek cen wycieczek na Sycylii i Costa del Sol
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
18 września 2024
Nowy bieg górski w dolinie Stubai w Austrii
W ostatni weekend września w austriackiej wiosce Telfes w dolinie Stubai odbędą się nowe…
0 Komentarzy3 Minuty
18 września 2024
Fru.pl: wakacyjne loty 2024 – ceny spadły o 19 proc.
Ceny lotów w sezonie wakacyjnym były o 19 proc. niższe w porównaniu do ubiegłego lata.…
0 Komentarzy7 Minuty
17 września 2024
Konkurs na plakat promocyjny LOT rozstrzygnięty
Polskie Linie Lotnicze LOT wyłoniły zwycięzców konkursu na plakat reklamowy. To…
0 Komentarzy2 Minuty
17 września 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich
Itaka potwierdza swoje dalsze zaangażowanie w polski sport, kontynuując nagradzanie…
0 Komentarzy1 Minuty
17 września 2024
Justyna Lewkowicz nową dyrektorką regionalną w IGHP
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową dyrektorkę regionalną w województwie…
0 Komentarzy1 Minuty
17 września 2024
Barometr SOIT: rynek podróży motywacyjnych w 2023 i prognozy na 2024
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) ogłosiło podczas konferencji…
0 Komentarzy5 Minuty
16 września 2024
Agencja Power podwaja obroty w pierwszym półroczu 2024 roku
Agencja Power specjalizująca się w organizacji eventów, gal i wyjazdów motywacyjnych…
0 Komentarzy1 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty