Promocja Chorwacji w centrum Warszawy

materiały prasowe

Chorwacka Wspólnota Turystyczna zaoferowała mieszkańcom Warszawy wirtualną podróż do Chorwacji, przenosząc ich w weekend w najpiękniejsze zakątki tego kraju.

Specjalna strefa przed centrum handlowym Złote Tarasy cieszyła się dużym zainteresowaniem, odwiedziło ją ponad tysiąc osób. Wiele osób wzięło także udział w zabawie, pozując do zdjęć na tle chorwackich krajobrazów i biorąc tym samym udział w konkursie. Dzięki wykorzystaniu technologii greenbox każdy mógł zobaczyć się na deptakach chorwackich miast, w nadmorskiej scenerii czy na górskich szczytach. Dodatkowo każdy otrzymał unikalną pamiątkę – pocztówkę z własnym zdjęciem.

Osoby, które marzyły, by móc odwiedzić Chorwację nie tylko wirtualnie, wzięły udział w konkursie – zdjęcia wykonane podczas imprezy zostały opublikowane na fanpage’u Love Croatia. Spośród nich zostanie wybrane jedno, a osoba się na nim znajdująca wygra luksusową, tygodniową wycieczkę dla dwóch osób do Chorwacji.
Podczas imprezy emitowane były filmy promocyjne, prezentujące najpiękniejsze krajobrazy Chorwacji, nieskazitelne piękno przyrody, jak również różnorodne możliwości wypoczynku – sporty wodne, wspinaczkę górską, czy leniwe plażowanie.

Ratomir Ivičić, dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, powiedział: „Cieszymy się, że mogliśmy w oryginalny sposób zainspirować Polaków do spędzenia wakacji w Chorwacji. Nasza bogata historia, dziewicza przyroda i różnorodna kuchnia sprawiają, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.”