Promocja Polski przez sport. POT i PZT podpisują umowę o współpracy
Polska Organizacja Turystyczna (POT) oraz Polski Związek Tenisowy (PZT) ogłosiły współpracę w ramach nowej kampanii. Głównym jej celem jest promocja Polski na arenie międzynarodowej poprzez sport.
W trakcie konferencji, na której obecni byli wiceprezes POT Małgorzata Wilk-Grzywna oraz prezes PZT Dariusz Łukaszewski podpisano umowę o współpracy zakładającą promocję Polski poprzez wydarzenia sportowe z udziałem znanych sportowców.
Hurkacz w roli ambasadora
Jednym z punktów kampanii będzie spot promocyjny z udziałem Huberta Hurkacza, który zostanie wyemitowany na rynkach zagranicznych m.in. we Francji i Hiszpanii. Natomiast w przyszłym roku projekt zostanie rozszerzony również na rynek krajowy. W spocie Hurkacz zaprezentuje się w trzech rolach: jako zawodnik turnieju ATP w Paryżu, sportowiec regenerujący się w Zakopanem oraz ambasador rodzinnego Wrocławia.
„Spot promocyjny będzie prezentował atrakcyjność turystyczną Polski, a Hurkacz stanie się jednym z kilku ambasadorów naszego kraju” – powiedziała wiceprezes POT Małgorzata Wilk-Grzywna.
Promocja Polski przez sport
Prezes PZT, Dariusz Łukaszewski, podkreślił, że współpraca z POT to świetna okazja do promocji nie tylko tenisa, ale także kraju na arenie międzynarodowej.
„Promocja Polski przez sportowców, takich jak Hubert Hurkacz, to strzał w dziesiątkę. Sportowcy, którzy spędzają większość czasu na międzynarodowych zawodach, mają doskonałą okazję do pokazania walorów Polski” – komentuje Dariusz Łukaszewski, prezes PZT.
W ramach kampanii powstaną również inne materiały promocyjne, m.in. artykuły w „Tennis Magazine”. 28 października odbędzie się konferencja prasowa w Paryżu, podczas której promowane będą zarówno turniej tenisowy ATP, jak i atrakcje turystyczne Polski.
Kolejne umowy promocyjne
Umowa z Polskim Związkiem Tenisowym jest piątą z kolei w ramach szerszej kampanii promocji Polski przez sport. Wcześniej POT podpisała umowy z Fundacją Kamili Skolimowskiej, Polskim Komitetem Paraolimpijskim, Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej angażując w projekty takie gwiazdy sportu jak m.in. Natalia Kaczmarek, Bartosz Bereszyński czy Natalia Partyka.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Rada Nadzorcza PPL S.A. odwołała Monikę Niewczas z funkcji członka zarządu
19 grudnia 2024 roku Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. podjęła decyzję o…
0 Komentarzy1 Minuta
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
XI GREMIUM TURYSTYKI: branża, nauka i samorząd razem w Toruniu
Za nami XI GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI. Tegoroczna edycja zgromadziła rekordową liczbę…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Jacek Skrzypkowski nowym dyrektorem generalnym Aviareps Polska
Jacek Skrzypkowski od grudnia kieruje polskim oddziałem firmy Aviareps. Jego zadaniem,…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Gąsiory Turystyki 2024 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
Przyznaliśmy nagrody w pierwszej edycji konkursu Gąsiory Turystyki, którego celem jest…
0 Komentarzy8 Minuty
29 listopada 2024
Włocławek – industrialna siła z turystycznym potencjałem
W świadomości przeciętnego Polaka Włocławek jawi się jako miasto przemysłowe. Znajdują…
0 Komentarzy7 Minuty
28 listopada 2024
Katowice Airport świętuje rekord: 6 mln pasażerów w 2024 roku
W czwartek 28 listopada 2024 roku w Katowice Airport, po raz pierwszy w historii portu,…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Odkryj uroki Korei Południowej. Co warto zobaczyć w Incheon i Gangwon?
Korea Południowa to kraj, który łączy nowoczesność z głęboką historią, oferując zarówno…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty