Promocja Polski przez sport. POT i PZT podpisują umowę o współpracy
Polska Organizacja Turystyczna (POT) oraz Polski Związek Tenisowy (PZT) ogłosiły współpracę w ramach nowej kampanii. Głównym jej celem jest promocja Polski na arenie międzynarodowej poprzez sport.
W trakcie konferencji, na której obecni byli wiceprezes POT Małgorzata Wilk-Grzywna oraz prezes PZT Dariusz Łukaszewski podpisano umowę o współpracy zakładającą promocję Polski poprzez wydarzenia sportowe z udziałem znanych sportowców.
Hurkacz w roli ambasadora
Jednym z punktów kampanii będzie spot promocyjny z udziałem Huberta Hurkacza, który zostanie wyemitowany na rynkach zagranicznych m.in. we Francji i Hiszpanii. Natomiast w przyszłym roku projekt zostanie rozszerzony również na rynek krajowy. W spocie Hurkacz zaprezentuje się w trzech rolach: jako zawodnik turnieju ATP w Paryżu, sportowiec regenerujący się w Zakopanem oraz ambasador rodzinnego Wrocławia.
„Spot promocyjny będzie prezentował atrakcyjność turystyczną Polski, a Hurkacz stanie się jednym z kilku ambasadorów naszego kraju” – powiedziała wiceprezes POT Małgorzata Wilk-Grzywna.
Promocja Polski przez sport
Prezes PZT, Dariusz Łukaszewski, podkreślił, że współpraca z POT to świetna okazja do promocji nie tylko tenisa, ale także kraju na arenie międzynarodowej.
„Promocja Polski przez sportowców, takich jak Hubert Hurkacz, to strzał w dziesiątkę. Sportowcy, którzy spędzają większość czasu na międzynarodowych zawodach, mają doskonałą okazję do pokazania walorów Polski” – komentuje Dariusz Łukaszewski, prezes PZT.
W ramach kampanii powstaną również inne materiały promocyjne, m.in. artykuły w „Tennis Magazine”. 28 października odbędzie się konferencja prasowa w Paryżu, podczas której promowane będą zarówno turniej tenisowy ATP, jak i atrakcje turystyczne Polski.
Kolejne umowy promocyjne
Umowa z Polskim Związkiem Tenisowym jest piątą z kolei w ramach szerszej kampanii promocji Polski przez sport. Wcześniej POT podpisała umowy z Fundacją Kamili Skolimowskiej, Polskim Komitetem Paraolimpijskim, Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej angażując w projekty takie gwiazdy sportu jak m.in. Natalia Kaczmarek, Bartosz Bereszyński czy Natalia Partyka.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Odkryj uroki Korei Południowej. Co warto zobaczyć w Incheon i Gangwon?
Korea Południowa to kraj, który łączy nowoczesność z głęboką historią, oferując zarówno…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
7 listopada 2024
Dlaczego warto kupić technologię Huawei w Black Friday?
Dowiedz się, dlaczego technologia Huawei to najlepszy wybór na zakupy w Black Friday.…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2024
Niemiecka Centrala Turystyki uruchamia interaktywną platformę dla branży turystycznej
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) odświeża swój format warsztatów turystyki przyjazdowej…
0 Komentarzy3 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
23 października 2024
DZT wprowadza AI-Influencerkę do promocji turystyki
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uruchamia swój pierwszy projekt AI-Influencer,…
0 Komentarzy4 Minuty
18 października 2024
W sobotę 19 października rusza Królewski Ogród Światła w Wilanowie
Już po raz trzynasty Królewski Ogród Światła w Wilanowie otworzy swoje bramy dla…
0 Komentarzy2 Minuty
18 października 2024
Polska na targach IMEX America 2024: nowe kontakty i rosnąca pozycja w branży MICE
Targi IMEX America – jedno z ważniejszych wydarzeń dla branży spotkań i eventów na…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
Armantis Polska zajmie się call center eSky w Bułgarii
Polska Grupa eSky przekazała dział obsługi klienta w Bułgarii w ręce Armatis Polska,…
0 Komentarzy2 Minuty