Promocja turystyczna na miarę budżetu. Jak wyróżnić się w social media?

Jednym z punktów programu XV Forum Promocji Turystycznej będzie prelekcja Kacpra Zembrzuckiego – twórcy internetowego i eksperta od promocji w social mediach. W dobie rosnącej konkurencji na rynku turystycznym, umiejętne wykorzystanie mediów społecznościowych staje się kluczem do sukcesu. Zembrzucki, bazując na własnym doświadczeniu, pokaże, jak budować silną markę turystyczną bez konieczności posiadania ogromnych budżetów marketingowych.
Współczesny turysta coraz częściej poszukuje inspiracji online, a social media stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, a także promocji destynacji turystycznych. To w nich rodzą się pierwsze pomysły na podróż, powstają rekomendacje, a także nawiązuje się bezpośrednią relację z marką. Do tego w czasach, gdy użytkownicy są zalewani informacjami, autentyczne treści i angażujące kampanie mogą zbudować lojalną społeczność wokół marki. Na pytania jak odpowiednio kreować wizerunek, komunikować się z odbiorcami i wykorzystać internet jako skuteczne narzędzie promocyjne, niezależnie od skali działalności odpowie Kacper Zembrzucki.
XV Forum Promocji Turystycznej
Organizowane w prestiżowym Muzeum Historii Polski w Warszawie Forum to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu branży turystycznej. Tegoroczna edycja skupi się na tematach związanych z nowoczesnymi technologiami, promocją destynacji oraz wyzwaniami stojącymi przed sektorem w obliczu dynamicznych zmian rynkowych.
Data i miejsce:
29 października 2024 r.
Muzeum Historii Polski, Warszawa
Jak się zarejestrować?
Aby wziąć udział w XV Forum Promocji Turystycznej należy zarejestrować się poprzez stronę internetową. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto dokonać rejestracji z wyprzedzeniem.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
Voucher na prywatne lekcje tańca z gwiazdami TVN na licytacji charytatywnej Gali Waszej Turystyki 2026
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku,…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
Mazury Zachodnie zimą – spokojna alternatywa dla zatłoczonych górskich kurortów
Mazury Zachodnie kojarzone są przede wszystkim z letnim wypoczynkiem nad jeziorami. Zimą…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2025
Turystyka bliska naturze. Lubuskie pasieki otwierają się na turystów
Turystyka ewoluuje w kierunku doświadczeń bliższych naturze i lokalnym tradycjom. Jednym…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2025
Egzotyczny obraz Zosi Markowskiej na licytacji charytatywnej Gali Waszej Turystyki 2026
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku,…
0 Komentarzy1 Minuty
10 grudnia 2025
Mazowsze z nową strategią rozwoju turystyki biznesowej. MROT wyznacza kierunki dla branży MICE na lata 2026–2030
W Centrum Prasowym Foksal w Warszawie odbyła się konferencja podsumowująca projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
Air Astana spotkała się z branżą w Warszawie
Kazachskie Linie Lotnicze Air Astana zorganizowały 8 grudnia w Warszawie przedświąteczne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
II Warszawskie Forum Turystyki i Rekreacji: nauka i praktyka o zarządzaniu turystyką w jednym miejscu
28 listopada 2025 roku w Warszawie odbyła się II edycja Warszawskiego Forum Turystyki i…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










