Przedświąteczne spotkanie agentów Ecco Holiday z Peru
Ostatnie z cyklu świątecznych spotkań z agentami, zatytułowanych Wigilijna Opowieść z Odkrywcą (patrz: https://www.waszaturystyka.pl/biura/1432-przedświąteczna-runda-ecco-holiday-po-polsce), odbyło się w Warszawie.
Gości przywitała Aleksandra Olechnowicz dyrektor ds. marketingu i PR w Ecco Holiday, przedstawiając gości: konsul Peru Aurorę Luque de Hjort oraz znanego podróżnika, odkrywcę kanionu Colca w Peru – Jerzego Majcherczyka. Jak podkreśliła Aleksandra Olechnowicz: „Nikt, tak, jak on, nie zna Peru i zaprosiliśmy go, byście poczuli czym jest Peru.”
Karolina Warzybok – Wietecha, członek zarządu Ecco Holiday powiedziała: „Nie jest naszym celem ściganie się z innymi touroperatorami o zdobycie, jak największej liczby turystów. Nie trzeba masowo wysyłać turystów, by dobrze prosperować. Chcemy by turysta przychodził do nas, do was-naszych agentów z przekonaniem, że nie straci pieniędzy ani urlopu. Chcemy, żeby u nas czuł się bezpiecznie.
Jesteśmy najbezpieczniejszym polskim touroperatorem. Jako jedyni oferujemy klientom dodatkowe ubezpieczenie, gwarantujące, w razie czego, zwrot 100 proc. wpłaty w ciągu trzydziestu dni…
Chciałam przypomnieć, że w tym roku nagrody za najlepsza sprzedaż naszych produktów otrzymały: Enovatis, Travelplanet.pl i Royal Holidays z Katowic.”
Przedstawicielka LOT zaprezentowała Boeinga 787, samolot, który jest używane przez przewoźnika na dalekich trasach, między innymi do Peru.
Katarzyna Słowińska, dyrektor operacyjna Ecco Holiday omówiła strukturę produktu oraz zasady rezerwacji imprez na blokach miejsc i ofert na potwierdzenie. Podkreśliła: „Korzystamy z usług najważniejszych przewoźników: Lufthansy, Qtar Airways, LOT, Air France, KLM, Emirates, Aerofłot. Operujemy na siatce lotów rejsowych, dzięki temu możemy oferować imprezy łączone (np. Indie i Zjednoczone Emiraty Arabskie.”
Kolejnym punktem programu imprezy była prezentacja Peru. Rozpoczęła ją krótką wypowiedzią konsul Peru Aurorę Luque de Hjort, która m.in. powiedziała: „W tak niewiele lat po odkryciu, kanion Colca stał się drugą najpopularniejszą atrakcją turystyczną Peru, po Machu Picchu. To wielka zasługa m.in. Jerzego Majcherczyka”
Ofertę wyjazdów do Peru i samo Peru przedstawił niezwykle barwnie Jerzy Majcherczyk. Wspomagał się slajdami, prelekcja była wzbogacona anegdotami. Podkreślił między innymi, ze od stycznia do marca nie należy wysyłać turystów do Peru, z powodu potężnych deszczów. Podkreślił, że są wciąż touroperatorzy, którzy w tym terminie sprzedają imprezy, a potem klienci potrafią powiedzieć, ze nie widzieli Machu Picchu, co jest według Majcherczyka hańbą dla organizatora wyjazdu. Podkreślił: „Te pakiety do Peru, które przygotowaliśmy dla Ecco, to cała moja widza o tym kraju. Mamy swoje programy, swoich przewodników, często moich wychowanków, którzy nie dość, że posiadają wiedzę, to jeszcze mówią po polsku. Pakiety tak przygotowaliśmy, by klienci mogli poznać najważniejsze miejsca w Peru. Są więc m.in.: Peru Express, Peru Północne, Mega Peru, Przez kanion Colca do źródeł Amazonki, Amazonia.”
Według Majcherczyka, tym, co wyróżnia ofertę Ecco spośród innych jest m.in. wysyłanie klientów w odpowiednich porach roku (unikanie pory deszczowej), wyprawy śladami Polaków, wysoka jakość (m.in. opieka samego prelegenta).
Ostatnim akcentem był mini konkurs. Uczestnicy spotkania odpowiadali na pytania o Peru, zadawane przez autora prelekcji.
Syn Majcherczyka, Michał mieszkający w Nowym Jorku, przedstawił ofertę Ecco Holiday w Nowym Jorku i na Alasce i Zachodnim Wybrzeżu. Jej zaletą, jak podkreślił, jest opieka pilotów mieszkających na stałe w USA, świetnie znających miasto i jej najciekawsze miejsca i tajemnice.
Spotkanie zakończyła Magdalena Wawrzyniak, kierownik sieci sprzedaży. Przypomniała o trwającej do końca stycznia 2015 roku, promocji katalogowej, podkreśliła zalety z niej wynikającej dla stałych klientów oraz warunki wypisywania faktur w wypadku sprzedaży ofert z promocji katalogowej. Przypomniała też największe przewidywane przeboje z nowych czterech katalogów Ecco Holiday.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty