Przedświąteczne spotkanie agentów Ecco Holiday z Peru
Ostatnie z cyklu świątecznych spotkań z agentami, zatytułowanych Wigilijna Opowieść z Odkrywcą (patrz: https://www.waszaturystyka.pl/biura/1432-przedświąteczna-runda-ecco-holiday-po-polsce), odbyło się w Warszawie.
Gości przywitała Aleksandra Olechnowicz dyrektor ds. marketingu i PR w Ecco Holiday, przedstawiając gości: konsul Peru Aurorę Luque de Hjort oraz znanego podróżnika, odkrywcę kanionu Colca w Peru – Jerzego Majcherczyka. Jak podkreśliła Aleksandra Olechnowicz: „Nikt, tak, jak on, nie zna Peru i zaprosiliśmy go, byście poczuli czym jest Peru.”
Karolina Warzybok – Wietecha, członek zarządu Ecco Holiday powiedziała: „Nie jest naszym celem ściganie się z innymi touroperatorami o zdobycie, jak największej liczby turystów. Nie trzeba masowo wysyłać turystów, by dobrze prosperować. Chcemy by turysta przychodził do nas, do was-naszych agentów z przekonaniem, że nie straci pieniędzy ani urlopu. Chcemy, żeby u nas czuł się bezpiecznie.
Jesteśmy najbezpieczniejszym polskim touroperatorem. Jako jedyni oferujemy klientom dodatkowe ubezpieczenie, gwarantujące, w razie czego, zwrot 100 proc. wpłaty w ciągu trzydziestu dni…
Chciałam przypomnieć, że w tym roku nagrody za najlepsza sprzedaż naszych produktów otrzymały: Enovatis, Travelplanet.pl i Royal Holidays z Katowic.”
Przedstawicielka LOT zaprezentowała Boeinga 787, samolot, który jest używane przez przewoźnika na dalekich trasach, między innymi do Peru.
Katarzyna Słowińska, dyrektor operacyjna Ecco Holiday omówiła strukturę produktu oraz zasady rezerwacji imprez na blokach miejsc i ofert na potwierdzenie. Podkreśliła: „Korzystamy z usług najważniejszych przewoźników: Lufthansy, Qtar Airways, LOT, Air France, KLM, Emirates, Aerofłot. Operujemy na siatce lotów rejsowych, dzięki temu możemy oferować imprezy łączone (np. Indie i Zjednoczone Emiraty Arabskie.”
Kolejnym punktem programu imprezy była prezentacja Peru. Rozpoczęła ją krótką wypowiedzią konsul Peru Aurorę Luque de Hjort, która m.in. powiedziała: „W tak niewiele lat po odkryciu, kanion Colca stał się drugą najpopularniejszą atrakcją turystyczną Peru, po Machu Picchu. To wielka zasługa m.in. Jerzego Majcherczyka”
Ofertę wyjazdów do Peru i samo Peru przedstawił niezwykle barwnie Jerzy Majcherczyk. Wspomagał się slajdami, prelekcja była wzbogacona anegdotami. Podkreślił między innymi, ze od stycznia do marca nie należy wysyłać turystów do Peru, z powodu potężnych deszczów. Podkreślił, że są wciąż touroperatorzy, którzy w tym terminie sprzedają imprezy, a potem klienci potrafią powiedzieć, ze nie widzieli Machu Picchu, co jest według Majcherczyka hańbą dla organizatora wyjazdu. Podkreślił: „Te pakiety do Peru, które przygotowaliśmy dla Ecco, to cała moja widza o tym kraju. Mamy swoje programy, swoich przewodników, często moich wychowanków, którzy nie dość, że posiadają wiedzę, to jeszcze mówią po polsku. Pakiety tak przygotowaliśmy, by klienci mogli poznać najważniejsze miejsca w Peru. Są więc m.in.: Peru Express, Peru Północne, Mega Peru, Przez kanion Colca do źródeł Amazonki, Amazonia.”
Według Majcherczyka, tym, co wyróżnia ofertę Ecco spośród innych jest m.in. wysyłanie klientów w odpowiednich porach roku (unikanie pory deszczowej), wyprawy śladami Polaków, wysoka jakość (m.in. opieka samego prelegenta).
Ostatnim akcentem był mini konkurs. Uczestnicy spotkania odpowiadali na pytania o Peru, zadawane przez autora prelekcji.
Syn Majcherczyka, Michał mieszkający w Nowym Jorku, przedstawił ofertę Ecco Holiday w Nowym Jorku i na Alasce i Zachodnim Wybrzeżu. Jej zaletą, jak podkreślił, jest opieka pilotów mieszkających na stałe w USA, świetnie znających miasto i jej najciekawsze miejsca i tajemnice.
Spotkanie zakończyła Magdalena Wawrzyniak, kierownik sieci sprzedaży. Przypomniała o trwającej do końca stycznia 2015 roku, promocji katalogowej, podkreśliła zalety z niej wynikającej dla stałych klientów oraz warunki wypisywania faktur w wypadku sprzedaży ofert z promocji katalogowej. Przypomniała też największe przewidywane przeboje z nowych czterech katalogów Ecco Holiday.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty