Przedświąteczne spotkanie agentów Ecco Holiday z Peru
Ostatnie z cyklu świątecznych spotkań z agentami, zatytułowanych Wigilijna Opowieść z Odkrywcą (patrz: https://www.waszaturystyka.pl/biura/1432-przedświąteczna-runda-ecco-holiday-po-polsce), odbyło się w Warszawie.
Gości przywitała Aleksandra Olechnowicz dyrektor ds. marketingu i PR w Ecco Holiday, przedstawiając gości: konsul Peru Aurorę Luque de Hjort oraz znanego podróżnika, odkrywcę kanionu Colca w Peru – Jerzego Majcherczyka. Jak podkreśliła Aleksandra Olechnowicz: „Nikt, tak, jak on, nie zna Peru i zaprosiliśmy go, byście poczuli czym jest Peru.”
Karolina Warzybok – Wietecha, członek zarządu Ecco Holiday powiedziała: „Nie jest naszym celem ściganie się z innymi touroperatorami o zdobycie, jak największej liczby turystów. Nie trzeba masowo wysyłać turystów, by dobrze prosperować. Chcemy by turysta przychodził do nas, do was-naszych agentów z przekonaniem, że nie straci pieniędzy ani urlopu. Chcemy, żeby u nas czuł się bezpiecznie.
Jesteśmy najbezpieczniejszym polskim touroperatorem. Jako jedyni oferujemy klientom dodatkowe ubezpieczenie, gwarantujące, w razie czego, zwrot 100 proc. wpłaty w ciągu trzydziestu dni…
Chciałam przypomnieć, że w tym roku nagrody za najlepsza sprzedaż naszych produktów otrzymały: Enovatis, Travelplanet.pl i Royal Holidays z Katowic.”
Przedstawicielka LOT zaprezentowała Boeinga 787, samolot, który jest używane przez przewoźnika na dalekich trasach, między innymi do Peru.
Katarzyna Słowińska, dyrektor operacyjna Ecco Holiday omówiła strukturę produktu oraz zasady rezerwacji imprez na blokach miejsc i ofert na potwierdzenie. Podkreśliła: „Korzystamy z usług najważniejszych przewoźników: Lufthansy, Qtar Airways, LOT, Air France, KLM, Emirates, Aerofłot. Operujemy na siatce lotów rejsowych, dzięki temu możemy oferować imprezy łączone (np. Indie i Zjednoczone Emiraty Arabskie.”
Kolejnym punktem programu imprezy była prezentacja Peru. Rozpoczęła ją krótką wypowiedzią konsul Peru Aurorę Luque de Hjort, która m.in. powiedziała: „W tak niewiele lat po odkryciu, kanion Colca stał się drugą najpopularniejszą atrakcją turystyczną Peru, po Machu Picchu. To wielka zasługa m.in. Jerzego Majcherczyka”
Ofertę wyjazdów do Peru i samo Peru przedstawił niezwykle barwnie Jerzy Majcherczyk. Wspomagał się slajdami, prelekcja była wzbogacona anegdotami. Podkreślił między innymi, ze od stycznia do marca nie należy wysyłać turystów do Peru, z powodu potężnych deszczów. Podkreślił, że są wciąż touroperatorzy, którzy w tym terminie sprzedają imprezy, a potem klienci potrafią powiedzieć, ze nie widzieli Machu Picchu, co jest według Majcherczyka hańbą dla organizatora wyjazdu. Podkreślił: „Te pakiety do Peru, które przygotowaliśmy dla Ecco, to cała moja widza o tym kraju. Mamy swoje programy, swoich przewodników, często moich wychowanków, którzy nie dość, że posiadają wiedzę, to jeszcze mówią po polsku. Pakiety tak przygotowaliśmy, by klienci mogli poznać najważniejsze miejsca w Peru. Są więc m.in.: Peru Express, Peru Północne, Mega Peru, Przez kanion Colca do źródeł Amazonki, Amazonia.”
Według Majcherczyka, tym, co wyróżnia ofertę Ecco spośród innych jest m.in. wysyłanie klientów w odpowiednich porach roku (unikanie pory deszczowej), wyprawy śladami Polaków, wysoka jakość (m.in. opieka samego prelegenta).
Ostatnim akcentem był mini konkurs. Uczestnicy spotkania odpowiadali na pytania o Peru, zadawane przez autora prelekcji.
Syn Majcherczyka, Michał mieszkający w Nowym Jorku, przedstawił ofertę Ecco Holiday w Nowym Jorku i na Alasce i Zachodnim Wybrzeżu. Jej zaletą, jak podkreślił, jest opieka pilotów mieszkających na stałe w USA, świetnie znających miasto i jej najciekawsze miejsca i tajemnice.
Spotkanie zakończyła Magdalena Wawrzyniak, kierownik sieci sprzedaży. Przypomniała o trwającej do końca stycznia 2015 roku, promocji katalogowej, podkreśliła zalety z niej wynikającej dla stałych klientów oraz warunki wypisywania faktur w wypadku sprzedaży ofert z promocji katalogowej. Przypomniała też największe przewidywane przeboje z nowych czterech katalogów Ecco Holiday.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty