Przemysław Marczewski odpowiedzialny w POT za komunikację
W Polskiej Organizacji Turystycznej trwa porządkowanie struktur. Przez kilka miesięcy prezes Rafał Szlachta sam komunikował się z mediami i branżą, obecnie, między innymi za to, odpowiada za to Przemysław Marczewski.
Przemysław Marczewski pochodzi z Legnicy, gdzie pierwsze dziennikarskie szlify zbierał w I Liceum Ogólnokształcącym w Legnicy w klasie o profilu medialnym.
W trakcie studiów prawniczych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, które ukończył w 2020 r., rozpoczął współpracę ze Sportowym Magazynem Krakowskim jako redaktor, a następnie redaktor naczelny.
Od kwietnia 2016 r. wspomagał pracę biura prasowego oraz rzecznika prasowego Wisły Kraków SA jako praktykant, by po kilku miesiącach dołączyć na stałe do działu komunikacji Białej Gwiazdy, gdzie przez kolejne trzy lata pełnił rolę Specjalisty ds. Komunikacji i Social Media. Do jego obowiązków należała organizacja pracy biura prasowego, kontaktach z mediami, tworzenie i publikacja treści, a także planowanie i realizowanie strategii komunikacyjnej oraz PR.
Z Polską Organizacją Turystyczną związany jest od września 2020 r. W Oddziale zamiejscowym do spraw obsługi i promocji Polskiego Bonu Turystycznego w Wieliczce zatrudniony był na stanowisku Specjalisty ds. Prawnych w Sekcji ds. weryfikacji beneficjentów i podmiotów.
Przemysław Marczewski jest aktualnie studentem studiów podyplomowych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, na kierunku Lean Management oraz Lean Office.
Przemysław Marczewski, powiedział: „Bardzo się cieszę z powierzonych mi zadań i obowiązków oraz możliwości pracy w tym miejscu. Jestem dumny, że mogę odpowiadać za komunikację w Polskiej Organizacji Turystycznej. Mam nadzieję, iż zebrane na mojej drodze zawodowej doświadczenia oraz entuzjazm i zapał do pracy pozwolą usprawnić komunikację w tak istotnym sektorze polskiej gospodarki jakim jest branża turystyczna.”
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty