Przewozy Regionalne coraz nowocześniejsze
Spółka Przewozy Regionalne podpisała umowę z S&T Services Polska sp. z o.o. na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego ERP „INFOR LN”, przeznaczonego do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem.
Wdrożenie sytemu informatycznego klasy ERP (Enterprise Resource Planning) pozwoli zoptymalizować i zwiększyć efektywność procesów zachodzących w m.in. dziedzinie finansów, zarządzania kadrami oraz zarządzania środkami trwałymi i nieruchomościami.
Krzysztof Zgorzelski, prezes zarządu Spółki Przewozy Regionalne, powiedział: „Wdrożenie systemu ERP jest jednym z najważniejszych elementów procesu restrukturyzacji przewoźnika w obszarze pozyskiwania danych niezbędnych w procesie decyzyjnym. Zachodzące w Spółce zmiany uwidoczniły potrzebę kompleksowego wsparcia informatycznego i automatyzacji działań w procesach biznesowych oraz zarządzania bieżącą informacją. Wdrożenie systemu ERP jest jednym z elementów nowej Strategii Informatycznej POLREGIO.”
Piotr Staszczak, prezes S&T Services Polska, dodał: „Jesteśmy bardzo dumni z tego, że Spółka Przewozy Regionalne powierzyła nam zadanie wdrożenia sytemu informatycznego klasy ERP, który w znaczący sposób zoptymalizuje zarządzanie przedsiębiorstwem. To dla nas duże wyróżnienie oraz potwierdzenie kompetencji S&T, jako dostawcy zaawansowanych rozwiązań informatycznych.”
W ramach projektu w pierwszej kolejności będą wdrażane moduły w obszarach: środki trwałe, finansowo-księgowy oraz płacowo-kadrowy. Ponadto podpisana umowa obejmuje również opcję polegającą na rozszerzeniu systemu ERP o kolejne moduły sprzedaży, zakupów, kontrolingu, analityki biznesowej (BI), przepływu pracy i informacji (Workflow), a także zarządzanie projektami.
Wdrożone w ramach projektu moduły ERP będą ze sobą współpracować, dzięki temu liczba interfejsów zostanie zmniejszona jedynie do niezbędnych, dedykowanych systemów
i aplikacji branżowych, a pozostałe systemy zostaną zintegrowane za pośrednictwem Szyny Usług (ESB). Wartość podpisanej dzisiaj umowy to ok. 8,4 mln zł brutto.
Głównym celem biznesowym wdrożenia systemu jest utrzymanie znaczącej pozycji
w krajowym pasażerskim transporcie kolejowym i przygotowanie do liberalizacji rynku pasażerskich przewozów kolejowych, realizowane poprzez zbudowanie kompleksowego systemu przepływu informacji oraz wiedzy o klientach i pasażerach.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty