PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja Turystyczna wystartowała z kampanią „PSYjazna Wielkopolska”. Będzie ona promować miejsca, które można odwiedzić razem z czworonożnym pupilem. Kampania jest odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią zwiedzać, poznawać lokalną historię i kulturę, ale jednocześnie nie mogą lub nie chcą rozstać się ze swoimi pupilami. Wycieczka z psem to nie tylko park czy leśny szlak, wspólnie można odwiedzić o wiele więcej miejsc. Dla podróżujących psiarzy powstała specjalna strona, na której do tej pory zebrano już ponad 30 psiolubnych atrakcji turystycznych.
W Wielkopolsce podróże z psami nie ograniczają się do spacerów po lasach lub zostawiania go samego w hotelu na czas zwiedzania. Razem z psem można odwiedzić muzea, dworki, skanseny, a nawet parowozownie. Wszystkie te miejsca zostały zebrane na stronie. Zaproponowano tam konkretne plany wycieczkowe oraz pojedyncze atrakcje, wszystkie wygodnie umieszczone na mapce, tak by każdy łatwo mógł znaleźć coś dla siebie. Jest z czego wybierać, a strona będzie jeszcze rozbudowywana o kolejne propozycje atrakcji, a także w przyszłości będą dodane informacje o miejscach noclegowych akceptujących psy, tak aby pomóc potencjalnemu turyście zaplanować kompleksowy pobyt w Wielkopolsce.
Kampania jest kierowana do świadomych psich opiekunów, takich którzy potrafią się nim odpowiednio zająć, przypilnować, ale też docenią nowe możliwości, które otworzą przed nimi wspólne podróże. Należy pamięć, że w każdym z tych miejsc pies powinien być na smyczy.
Podróżujący z psami to spora grupa, której potrzeby mogą zostać zaspokojone właśnie w Wielkopolsce. Kampania dzięki wykorzystaniu potencjału kulturowego i przyrodniczego regionu oraz przedstawieniu go jako dostępnego dla posiadaczy czworonogów przyczyni się do wzrostu liczby turystów. Podróże, nawet te bliższe mogą wiązać się z całodniowym pobytem poza domem, a więc znacznie dłużej niż można zostawić psa samego, dlatego kampania może zachęcić również mieszkańców do odkrywania regionu.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Kiwi.com: wzrost cen nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem
Z raportu Kiwi.com wynika, że Polacy nie rezygnują z podróży, mimo rosnących cen. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka podsumowało lato 2024. Wzrost liczby pasażerów o 32 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka podsumował sezon letni 2024, podczas gali na której…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Costa Crociere nagradza partnerów i prezentuje ofertę na 2025
Costa Crociere, włoska firma oferująca rejsy wycieczkowe podsumowała rok 2024 podczas 29.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty