Rainbow – II etap kampanii promującej wakacje 2017
24 października wystartował kolejny etap kampanii Rainbow dotyczący Wakacji 2017, tym razem nawiązujący do nowego produktu – „Polska Strefa”. Klienci mogą się dowiedzieć, że wypoczynek za granicą może być naprawdę tani, do tego „dla odmiany” pełen rozrywki na dobrym poziomie. Kampania zrealizowana dla Rainbow przez Fat Baby, TWIN-a i Blueway Com jest kontynuacją konceptu „Wakacje dla odmiany”. Tym razem jednak „dla odmiany” proponowany jest odbiorcy wypoczynek w „Polskiej Strefie”, który można kupić w niezwykle atrakcyjnej cenie, a do tego poczuć się jak w domu.
Emilia Bratkowska-dyrektor marketingu w Rainbow, powiedziała: “Rolą pierwszego spotu było zachęcenie Klientów do zafundowania sobie i swojej rodzinie wypoczynku – dla odmiany od codziennej rutyny. Tym razem, za pośrednictwem pewnego symbolu, jakim jest „schabowy” zachęcamy do wakacji dla odmiany w „Polskiej Strefie”. Tutaj nikt się nie będzie nudził, dzięki wielu popołudniowym i wieczornym atrakcjom, animacjom, fimom i konkursom, dla odmiany – od plażowania, czy zwiedzania. W naszym zamyśle – to strefa dobrej zabawy i rozrywki, w której każdy jest mile widziany. Zapraszamy wszystkich, którzy są w okolicy – nie chcemy niczego wydzielać ani odgradzać – za to chcielibyśmy stworzyć miejsce do którego chce się przyjść bo wiadomo, że co wieczór coś tam się fajnego dzieje.”
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty