Rainbow promuje wycieczki objazdowe
1 lutego rozpoczęła się w Rainbow kampania, której głównym celem jest wsparcie sprzedaży wycieczek objazdowych, ale wielbiciele wczasów również mogą liczyć na znakomite rabaty i korzyści dodatkowe. Akcji towarzyszy spot pt. „Ile Ty masz lat” emitowany od 06 lutego w TV, oraz na VOD.
W promocji „Ale Objazd !Ale Wczasy”, która rozpoczęła się 1 lutego klienci oprócz atrakcyjnych rabatów mogą liczyć na wiele dodatkowych benefitów. Aby zachęcić do zakupu wycieczek objazdowych i 7+7 Rainbow oferuje m.in. vouchery na bilety wstępów o wartości nawet do 100 euro od osoby, oraz dla posiadaczy Karty Stałego Klienta parking przy lotnisku za 1 pln. Klienci rezerwujący wczasy otrzymują „Przyjacielski rabat” dzięki któremu można zyskać nawet 400 pln dodatkowego rabatu. Dla wszystkich klientów dostępne są miejsca premium w samolotach na wybranych trasach za 50% ceny oraz dodatkowy bagaż+ posiłek na pokładzie samolotu za 1 pln. Niespodzianek jest jeszcze więcej.
Kampanię wspierają dedykowane materiały w punktach sprzedaży, kampania w internecie oraz spot emitowany w wybranych stacjach TV oraz na VOD od 06 lutego nazwany „Ile Ty masz lat”. Spot jest kontynuacją idei „Wakacje dla odmiany”. Za kreację odpowiada agencja reklamowa „Fat Baby”, za produkcję „Flota Filmowa”, natomiast za zakup czasu antenowego dom mediowy „Blueway Com”
Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w Rainbow, powiedziała: “Tym razem w kampanii telewizyjnej postanowiliśmy zaakcentować wycieczki objazdowe i 7+7 – łączące zwiedzanie i wypoczynek. Rainbow ma największą na rynku tego typu ofertę, więc naturalną koleją rzeczy była chęć przypomnienia o tym szerszemu odbiorcy. Spot, w zabawny sposób, mówi o rodzicach, którzy wybierają się na zwiedzanie z Rainbow, zostawiając, dla odmiany, dorosłego syna samego w domu.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty