Rainbow startuje z przedsprzedażą oferty Lato 2023
Biuro podróży Rainbow rozpoczęło przedsprzedaż oferty Lato 2023 – na razie na rynek trafia oferta hoteli rodzinnych, w tym z polskimi animacjami, ale także z segmentu Premium, czy luksusowej półki Elite.
Maciej Szczechura, członek Zarządu Rainbow, powiedział: „Rozpoczęcie przedsprzedaży oferty letniej to dla nas zawsze ekscytujący moment. Sądząc po ilości zapytań, na start przedsprzedaży Lata 2023 czeka jeszcze więcej Klientów niż w poprzednich sezonach. Dlatego zaczynamy już w połowie sierpnia. Na zainteresowanie przedsprzedażą kolejnych wakacji z pewnością ma wpływ charakterystyka obecnego sezonu, w którym nie ma niskich cen w last minute. Klienci są świadomi jak na cenę wyjazdów wpływają koszty paliwa i kursy walut. Dlatego czekają na pierwszą przedsprzedaż, kiedy ceny są najniższe. W pierwszej kolejności do sprzedaży wprowadzamy hotele rodzinne. To właśnie rodziny są grupą rezerwującą wakacje z największym wyprzedzeniem.”
Przedsprzedażowa oferta rodzinna, to prawie 400 hoteli o bardzo różnym standardzie od ekonomicznych 3-3,5*, po bardzo mocne 5* stanowiące linię produktów Rainbow Elite.
Szczególne miejsce w ofercie letniej zajmują wyselekcjonowane hotele z Figloklubem, czyli z animacjami w języku polskim prowadzonymi przez absolwentów Akademii Rainbow od połowy czerwca do połowy września. To obiekty położone na sporym terenie i często przy plaży lub w bliskiej o niej odległości. Nie brakuje w nich basenów, czy aquaparków.
Najwięcej będzie można ich znaleźć w destynacjach powszechnie uznawanych za przyjazne rodzinom z dziećmi, takich, jak Grecja i Turcja – po 20, Bułgaria -10, czy Hiszpania – ok. 16. Rodziny preferujące bardziej egzotyczne miejsca Rainbow zaprasza do Figloklubu w Kenii.
Maciej Szczechura dodał: „Rodziny to dla nas ważna grupa odbiorców. Zależy nam, aby oferta kierowana do nich była jak najbardziej różnorodna, dlatego cały czas wprowadzamy do oferty nowe elementy. Wiemy już np., że doskonałym pomysłem było wprowadzenie w tym roku linii luksusowych hoteli Rainbow Elite. Obiekty rodzinne znalazły się w grupie najchętniej wybieranych hoteli z tego segmentu. Klienci pokochali ich ponadprzeciętny standard, jakość obsługi i wyżywienia. Jeśli ktoś szuka obiektów gwarantujących jakość, ale bardziej przystępnych cenowo, wybierze hotele Premium lub standardowe. Od lat ogromną popularnością cieszą się nasze Figlokluby, w których prowadzimy autorski program zajęć i animacji w taki sposób, aby oprócz oczywistej zabawy, dzieci mogły się czegoś nauczyć czy dowiedzieć na temat kraju w którym przebywają. Rodzice w tym czasie mogą odpoczywać albo brać udział w zajęciach sportowych i rekreacyjnych. Hotele rodzinne to dopiero początek. Już pod koniec sierpnia w sprzedaży znajdzie się pozostała oferta pobytowa, a w połowie września wycieczki objazdowe.”
Przedsprzedaż oferty Lato 2023 opiera się na kilku filarach. Z jednej strony Rainbow oferuje zniżki nawet do 700 zł dla każdego dziecka lub do 1000 zł za pokój.
Z drugiej strony zapewnia, że cena wakacji po zakupie nie wzrośnie, jeśli istotnie wzrosną kursy walut czy ceny paliwa. Aby uniknąć wzrostu ceny, należy wykupić usługę Pewność Niezmiennej Ceny za symboliczną złotówkę.
Kolejny benefit pozwala na większą elastyczność. „Bezpłatne odwołanie rezerwacji bez podania przyczyny” daje możliwość rezygnacji do 30 dni przed wyjazdem i zamianę wpłaconej zaliczki na voucher do wykorzystania na inną, dowolną imprezę z sezonu Lato 2023.
Uzupełnieniem promocji jest możliwość zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w promocyjnej cenie 30 zł lub w wersji rozszerzonej o Covid-19 za 50 zł/os. Zaliczka wynosi jedynie 15 proc. wartości wyjazdu.
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Travelist.pl: grudzień rekordowym miesiącem rezerwacji
Koniec roku sprzyjał planowaniu, w tym także podróży. Jak pokazują dane portalu…
0 Komentarzy3 Minuty