Rainbow Tours rozwija sieć franczyzową
Rainbow Tours sukcesywnie rozbudowuje sieć biur franczyzowych. W 2012 roku powstało pięć takich biur, natomiast w 2013 roku aż dziesięć – Ostrów Wielkopolski, Racibórz, Grudziądz, Warszawa, Inowrocław, Piotrków Trybunalski, Wejherowo, Leszno, Jelenia Góra oraz Tarnów. Jeszcze w tym roku planowane są kolejne inwestycje.
Stanisław Franiak- dyrektor sieci sprzedaży w Rainbow Tours podkreśla: „Rozwój sieci franczyzowej traktujemy jako kluczowy projekt w optymalizacji sieci sprzedaży naszych produktów na najbliższe kilka lat. Zależy nam na zbudowaniu stałych, partnerskich relacji z osobami i podmiotami, które podobnie jak my wierzą w sens funkcjonowania biura podróży pod silną marką touroperatorską. Obecnie mamy 20 biur działających w oparciu o formułę franczyzy, jednak w niedługim czasie ich liczba ulegnie zwiększeniu. Najważniejszą korzyścią jest możliwość prowadzenia działalności na lokalnym rynku pod silną i stabilną marką Rainbow Tours, a tym samym dostęp do bogatej i zróżnicowanej oferty touroperatora. Franczyzobiorca otrzymuje wyższą od standardowej prowizję agencyjną, silne wsparcie marketingowe mi.in. prezentacja w katalogach oraz na stronie internetowej przy zachowaniu możliwości sprzedaży produktów innych touroperatorów. Rainbow Tours dostarcza również system rezerwacji biletów lotniczych oraz oprogramowanie służące do rejestracji i rozliczenia sprzedaży. Na wszystkich etapach realizacji projektu biuro może liczyć na wsparcie touroperatora począwszy od wyboru optymalnej lokalizacji po projekt adaptacji wnętrza lokalu w oparciu o nowoczesny design stosowany we wszystkich nowopowstałych biurach. Rainbow Tours pośredniczy również w wykonaniu i zakupie mebli oraz innych elementów wyposażenia biura. Pracownicy mogą liczyć na szkolenia produktowe oraz w zakresie technik obsługi klienta, a także preferencyjną kwalifikację na study toury. Właściciel biura natomiast otrzymuje wsparcie finansowe i projektowe przy okazji lokalnych działań marketingowych i reklamowych.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty