Rainbow Tours – z nową nazwą na Lato 2016
Rainbow Tours rozpoczął sprzedaż oferty na Lato 2016. Całkowitej zmianie ulega dotychczasowy wizerunek marki. Symbolem zmian staje się litera R, oraz skrócona nazwa Rainbow.
W ofercie pojawi się sporo nowości pobytowych. Klienci w sezonie Lato 2016 będą mogli wypoczywać między innymi na Malcie, Wybrzeżu Lizbońskim, w Macedonii i włoskiej Kampanii. Ponadto Rainbow uruchomi także czartery do Izmiru i do Heraklionu, czego do tej pory biuro nie oferowało.
Malownicza miejscowość Kokkino Nero znajdująca się na Riwierze Olimpijskiej w Grecji stanie się prawdziwą wioską wakacyjną, obejmującą około 10 obiektów z apartamentami bez wyżywienia, z możliwością dopłaty do all inclusive. Touroperator przeprowadzi również modernizację niektórych obiektów polegającą między innymi na wybudowaniu kilku basenów.
Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours, powiedział: „Kokkino Nero, to produkt stworzony z myślą o tej grupie klientów, która obecnie spędza wakacje nad polskim morzem i która raczej nie podróżowała do tej pory zagranicę, albo z względów finansowych albo też po prostu obawiała się takich podróży np. z powodów językowych. Nasza oferta rozwiązuje obydwa problemy na raz bo po pierwsze będzie to absolutnie najtańsza ofertą zagraniczna na polskim rynku z cenami już od 799 zł za tydzień z przelotem, a po drugie sama miejscowość od lat obsługuje głównie Polaków więc w restauracjach i sklepach mówi się po polsku, a w lokalnej dyskotece można się napić żubrówki lub polskiego piwa.”
Biuro konsekwentnie realizuje politykę tworzenia własnej sieci hotelowej. Sieć nosić będzie nazwę White Olive Hotels i docelowo ma obejmować dwa rodzaje obiektów: 4 gwiazdkowe hotele White Olive Premium i 5 gwiazdkowe White Olive Elite. W tych ostatnich część pokoi wyposażonych będzie w prywatne baseny. W każdym z hoteli klienci znajdą między innymi własne kluby plażowe, darmowe wi-fi, polskie programy TV oraz naprawdę bogaty bufet.
Touroperator zachęca również do wypoczynku o długości nieco mniej standardowej niż 7, czy 14 dni. Oprócz wylotów na tydzień lub dwa tygodnie oraz modnych ostatnio 10 lub 11 dni, w ofercie pojawiają się a także krótkie wyjazdy weekendowe np. na 3 lub 4 dni pobytu.
Radomir Świderski, PR manager Rainbow Tours, skomentował: „Roboczo nazwaliśmy je Beach Breakami bo takie wypady oferować będziemy w najlepszych kurortach Bułgarii, Grecji, Hiszpanii i Portugalii. Także w wysokim sezonie.”
Start sprzedaży lata łączy się również ze zmianą wizerunku Rainbow Tours. Znakiem firmowym, i nowym symbolem staje się litera R, natomiast w komunikacji obowiązującą nazwą będzie Rainbow.
Emilia Bratkowska, dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours, powiedziała: „Zmiana logotypu i nazwy stała się w zasadzie koniecznością. Mieliśmy wrażenie, że coraz mniej odzwierciedla ideę nowoczesnej, nieustannie rozwijającej się firmy, którą niewątpliwie jesteśmy. Tym bardziej, że nazwę mieliśmy zbyt długą i sporo osób miało problemy z prawidłowym jej pisaniem. Mamy nadzieję, że nasza R-ka szybko stanie się synonimem fantastycznych wakacji, oczywiście z Rainbow”
Jednym z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow jest: „Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi”.
W pierwszym etapie kampanii skupiono się na zaletach płynących z długoterminowego planowania.
Emilia Bratkowska skomentowała: „Postanowiliśmy pokazać, że planowanie wakacji z półrocznym wyprzedzeniem może przynieść szereg korzyści. Fajnie jest cieszyć się samym oczekiwaniem na wymarzone wakacje i planować tak swoje codzienne obowiązki, aby dostosować je do planu wyjazdu.
Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny TWIN, dodał: „Naszym celem nie było nachalne i konwencjonalne edukowanie konsumentów dlatego postawiliśmy na lekki humor i historie oparte na bardzo prostych ale fajnych insightach.”
Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji oraz VoD. Za strategie i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja TWIN, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny f25, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.
Spoty można zobaczyć tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=ceW-2G5n7PE
https://www.youtube.com/watch?v=PmVNTGpjp-0
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
Ano właśnie. Zauważyłem, że logo się zmieniło i z Rainbow Tours zrobiło się samo Rainbow. Moim zdaniem korzystnie.
Rainbow się unowocześnia. W sumie dobrze, pojawiła się aplikacja, zmiana w biurach, teraz to. Ofertę na 2016 też mają fajną.
Wygląda fajnie, lepiej niż wcześniej. Generalnie zmiana na lepsze.
Nie jest ważnie logo, liczy się wnętrze 🙂 A u Rainbow wnętrze bogate i wysokiej jakości. Ale logo fajne.
Dobrze wygląda, łatwiej zapamiętać, korzystnie zwłaszcza jeśli bierze się pod uwagę to, że otwierają swoje hotele.
Rainbow – krótsze i łatwiej się wypowiada. Dla mnie bomba 🙂
Rainbow bardziej do mnie przemawia niż Rainbow Tours. Grunt że jakość usług pozostała niezmienna.
No jest w czym wybierać w tym roku. Jeszcze bardziej podkręcili swoją ofertę w stosunku do ubiegłego roku.
Trafiona zmiana. Prostsze logo, łatwiej zapamiętać, łatwiej skojarzyć. Nazwa krótsza i łatwiej wypowiedzieć. Wszystko w kierunku prostoty. Ale ofertowo to oni się coraz bardziej rozwijają.
Czegokolwiek by nie zmienili ludzie i tak będą do nich przychodzić bo cenią ich za dobre wycieczki.
Co roku jeżdżę na wczasy z Rainbow do Egiptu. Super biuro i tyle.
Myślę, że ma to związek z tym, że Rainbow rozpoczął budowę swojej własnej sieci hotelowej i chcą wypłynąć na świat. Osobiście mam nadzieję, że im się powiedzie, bo to oznacza także profity dla klientów.
To prawda, moja mama zawsze miała problemy z wymówieniem nazwy. Samo Rainbow jest prostsze do wypowiedzenia, nawet dla osób, które nie mają styczności z angielskim na codzień.
Albo mi się wydaje, albo jest taniej niż przed rokiem. W każdym razie kierunki, które mnie interesują.
O kurczę, Kokkino Nero! To jest najpiękniejsze miejsce na ziemi, uwielbiam! Jeśli jeszcze będzie tam odnowiony kompleks wypoczynkowy to już w ogóle nic tylko jechać.
Dokładnie, też lubię mieć wakacje wcześniej zaplanowane, jest na co czekać, jest się z czego cieszyć pół roku. ale zdaję sobie sprawę, że nie każdy tak może bo po prostu czasem ciężko zaplanować wczasy z wyprzedzeniem.
Przerobili też swoją stronę internetową, teraz wszystko jest łatwe i przejrzyste.
A ja w tym roku do Turcji z Rainbow, nie mogę się już doczekać! 🙂
Mocny ruch, mocna zmiana. I nieźle sobie z tym radzą, myślę, że nowa nazwa i logo szybo się przyjmie.
Sporo się dzieje w Rainbow teraz, zmiany zmiany i jeszcze raz zmiany. Coś mi się zdaje, że za rok Rainbow będzie najnowocześniejszym biurem w Polsce.
Bardzo ładnie wygląda to wnętrze ze zdjęcia, do takiego biura to będzie się chodziło z jeszcze większą przyjemnością.
Kokino Nero za niezałe 8 stówek? To bardzo tanio! To chyba wiem gdzie spędzę najbliższe wakacje.
Pierwsze polskie biuro na światowym poziomie, brawo!