Rainbow wprowadza ułatwienia dla podróży biznesowych
Narzędzie TripGate umożliwi firmie Rainbow Tours obsługę podróży służbowych online, oraz uzyskanie przewagi nad konkurencją.
Biuro podróży Rainbow Tours zdecydowało się unowocześnić swoją ofertę, poprzez wdrożenie TripGate, nowego rozwiązania typu Corporate Booking Tool (CBT) stworzonego przez Travelport dla Europy środkowej i wschodniej. Narzędzie TripGate, które rozszerza dotychczasową umowę między firmami w sprawie używania systemów Travelport GDS, umożliwi firmie Rainbow Tours obsługę podróży służbowych online, oraz uzyskanie przewagi nad konkurencją.
Stanisław Franiak, dyrektor sieci sprzedaży, Rainbow Tours powiedział: „TripGate to bardzo interesujący nowy produkt. Z przyjemnością włączamy go do swojej oferty, kierowanej do klientów korporacyjnych. Dzięki temu wdrożeniu nasza oferta, w zakresie obsługi podróży służbowych, będzie bogatsza i bardziej spójna z oferowanymi przez nas dotychczas usługami, co z pewnością pozwoli nam na pozyskanie nowych klientów i poprawę efektywności współpracy z częścią już obsługiwanych firm i instytucji”.
Aleksandra Tomaszewska, dyrektor ds. sprzedaży polskiego oddziału firmy Travelport dodała: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z udostępnienia TripGate biurom podróży w Polsce, co stawia nas w czołówce pod względem technologii obsługi podróży służbowych online. Wybór tego rozwiązania przez Rainbow Tours w celu wzbogacenia swojej oferty, doskonale świadczy o możliwościach, jakie TripGate oferuje naszym klientom”.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta