Ras Al Khaimah i Oman zachęcają do odwiedzenia obu miejsc podczas jednej podróży
Visit Ras Al Khaimah oraz Ministerstwo Turystyki Omanu stworzyły letnią kampanię promocyjną, w której zapraszają do odwiedzenia emiratu Ras Al Khaimah w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz gubernatorstwa Musandam w Omanie podczas jednej podróży.
Kampania promocyjna została zaprezentowana podczas targów ITB w Berlinie, które odbyły się 5 – 7 marca. Oba miejsca łączy pasmo górskie Hadżar oraz bogata historia dziedzictwa kulturowego, a od momentu zawarcia porozumienia również płynne przejście przez granicę.
Dodatkową zachętą dla rodzin do odwiedzenia obu miejsc latem jest oferta „Kids Go Free”, dzięki której dzieci mogą bezpłatnie korzystać z wielu atrakcji. Oferta jest dostępna również w wielu hotelach zarówno w Ras Al Khaimah jak i Omanie.
„Nasza letnia kampania „See double” łączy w sobie to, co najlepsze w Ras Al Khaimah i gubernatorstwie Musandam w jednej rewelacyjnej podróży. Ten wspólny wysiłek marketingowy oznacza dla naszych gości początek licznych promocji obejmujących różne atrakcje, które planujemy wspólnie z Sułtanatem Omanu. Ta kampania, będąca pionierem w regionie, stanowi świadectwo naszej silnej synergii, wpisując się w międzynarodowy trend w kierunku podróżowania bez granic oraz zwiększaniu dostępności i wygody podróżnych” – powiedział Raki Phillips, Dyrektor Generalny Visit Ras Al Khaimah.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością ujawnienia naszej pierwszej współpracy z Visit Ras Al Khaimah, która ożywia wyjątkową ofertę turystyczną, jaką nasze miejsca mają do zaoferowania podróżnym z całego świata. Od przygód i sportu po odkrywanie historycznych skarbów – w Musandam i Ras Al Khaimah każdy znajdzie coś dla siebie, a ponieważ latem góry są chłodniejsze niż pas morski, nie ma więc lepszego miejsca na udane wakacje” – dodał Azzan Al Busaidi, Podsekretarz w Ministerstwie Dziedzictwa i Turystyki Sułtanatu Omanu.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Industrialne Mazowsze: fascynujące dziedzictwo techniki i przemysłu
Mazowsze, mimo swojej przeszłości rolniczej, odgrywało istotną rolę w procesach…
0 Komentarzy4 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty