RateHawk – lider hotelowych platform szykuje sporo nowości
Wiodący gracz na rynku rezerwacji hotelowych nie marnuje czasu. Aplikacja mobilna, rozszerzenie Chrome a wreszcie polityka podróży to warte poznania nowości od RateHawk.
Pochodząca oryginalnie z Rosji platforma hotelowa B2B na stałe zadomowiła się wśród liderów rynku sprzedaży usług hotelowych w Polsce. Wraz z otwarciem biura w Warszawie i rozszerzeniem zespołu handlowego przyszły też wyniki. Dziś rynek polski jest wiodącym jeżeli chodzi o przychody RateHawka.
Panedmia sprzyja pracy nad innowacjami – Aplikacja, rozszerzenie Chrome i Polityka Podróży
Pandemia sprzyja pracom deweloperskim w obszarze IT. RateHawk nie marnował tu czasu. Niedawno użytkownicy systemu dostali do dyspozycji nowoczesną aplikacje mobilną. A to nie koniec zmian. By ułatwić proces rezerwacyjny mniejszym biurom podróży uruchomiono nakładkę na wyszukiwarkę chrome. Dodatkowo pozwala ona porównać ceny uzyskane w wyszukiwaniach za pośrednictwem innych narzędzi z tą opartą na RateHawk. Ta implementacja ułatwiła też zarządzanie narzędziem do kodów promocyjnych.
Możemy ją wypróbować w ramach wciąż trwającej akcji promocyjnej, podczas której możemy uzyskać 2 procentową zniżkę na rezerwacje hotelowe.
To nie wszystkie zmiany które planuje RateHawk – właśnie preawizowano ekscytującą nowość w postaci Polityki Podróży. Platforma już wcześniej zawierała opcje stopniowalnego dostępu, teraz jednak pójdzie o krok dalej. Wprowadzanie polityki podróży znacznie ułatwi biurom sprzedaż produktu hotelowego RateHawk dla firm.
Polityka podróży daje bowiem transparentność i możliwość łatwego wykazania oszczędności, do tego dochodzi moduł raportowy. To wszystko jest wielce wyczekiwane przez firmy.
Polityka podróży daje istotne oszczędności na podróżach służbowych
Lider w obszarze postsowieckim rozszerzy też ofertę hoteli w Polsce
RateHawk budował swoją pozycje w Polsce w oparciu o interesujący content hotelowy w obszarze post sowieckim. Polskie firmy coraz chętniej zapuszczały się w te rejony stanowiąc naturalną bazę klientów RateHawka.
Firma dostrzegła jednak także fakt iż same podróże służbowe wewnątrz Polski stanowią gro sprzedawanych w naszym kraju usług tego typu. Celem strategicznym jest więc powiększenie bazy hotelowej w naszym kraju. Wtedy z pewnością oferta platformy zyska jeszcze więcej w oczach agentów sprzedających usługi hotelowe w ramach podróży służbowych.
RateHawk rzuci wyzwanie w obszarze eventów i marketplacu przetargowego dla firm?
W kolejce czekają kolejne obszary, bardzo interesujący jest ten związany z rezerwacją eventów/spotkań firmowych w hotelach. Tutaj na razie jeżeli chodzi o automatyzacje prym wiedzie HRS wraz ze swoja usługą Meetago. Mocne są też polskie podmioty jak mojekonferencje.pl czy Salebiznesowe.pl . W ich przypadku poziom automatyzacji nie jest duży, same mogłyby potencjalnie korzystać z rozwiania white lable zaoferowanego przez RateHawka.
Niezwykle ciekawy jest też inny obszar tj platforma „przetargowa” dla firm – także tu przewodzi niemiecki gigant. RateHawk mógłby namieszać także na tym polu. Narzędzie dzięki któremu agenci mogli by przeprowadzić „przetarg” na usługi hotelowe dla swojego klienta korporacyjnego było by strzałem w dziesiątkę.
Z pewnością hotelowa platforma nie poprzestanie na sprzedaży usług li tylko hotelowych, będzie dosprzedawała te które są dla nich komplementarne. O ile w obszarze tradycyjnych usług jak bilety lotnicze konkurencja jest już mocno usadowiona, to wciąż można szukać synergii z nowymi rosnącymi rynkami. Dobrym przykładem wydaje się tu carsharing, w polskich a może wkrótce centralno europejskich warunkach partnerem mógłby być np. Panek Carshering.
Panek – lider car-sharingu i elektromobilności da impuls innowacji w segmencie podróży służbowych
Z pewnością pomysłów na podobne partnerstwa nie zabraknie. Warto obserwować ruchy RateHawk wiele jeszcze namiesza na hotelowym rynku obsługi wyjazdów służbowych. Główni konkurenci jak Booking i Hrs muszą się mieć na baczności.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
IGHP: udany rok 2024 w hotelach
Rok 2024 hotelarze oceniają pozytywnie – wynika z najnowszej ankiety przeprowadzonej…
0 Komentarzy9 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] koncernu przypadają na czas rynkowej ekspansji konkurencji. Dynamicznie rozpychający się na rynku RateHawk ostatnio zaoferował też bilety lotnicze swoim agentom/partnerom. Pracuje też nad dalszymi […]
[…] RateHawk – lider hotelowych platform szykuje sporo nowości […]