RateHawk nie zwalnia tempa rekrutuje i kontraktuje hotele – Dubaj na celowniku
RateHawk liczy na własne stawki hotelowe w Polsce i Dubaju. Rekrutuje też kolejną osobę do swojego zespołu. Rynek wraca na właściwe tory?
RatwHawk wyrasta na zdecydowanego lidera wśród systemów B2B dla agentów, stale wzbogacany content zwiększa atrakcyjność platformy w oczach partnerów.
RateHawk rekrutuje w Polsce– wkrótce dojdzie nowy sales manager
Platforma odnotowała znaczne ożywienie obrotów w związku z rosnącym popytem na wakacyjne podróże. Takowe stanowią w ostatnim okresie ponad 50% obrotu, tej kojarzonej raczej z podróżami służbowymi aplikacji. Naturalnie ożywienie w wakacyjnych rezerwacjach turystycznych jest też inspirowane działaniami samego RateHawka. Niedawno przeprowadzono webinar dla agentów, na którym prezentowano m.in. atrakcje Ras Al Khaimach. Z pewnością nie jest to ostatnia tego typu prezentacja.
Ożywienie na rynku spowodowało też odmrożenie procesów rekrutacyjnych w firmie, RateHawk ogłosił chęć przyjęcia do pracy w Polsce kolejnego Sales Managera. Obowiązkiem osoby będzie pozyskiwanie nowych partnerów spośród licznego grona agentów. Widać, że firma ma apetyt na jeszcze większy udział w rynku.
Kontraktowanie hoteli – Polska i Dubaj na celowniku
RateHawk dość mocno postawił też na własne kontraktowanie hoteli. Udało się podpisać już kontrakty z kilkoma niezależnymi sieciami w Polsce. Rynek krajowych podróży służbowych jest bardzo ważną częścią służbowego tortu. Własne stawki RateHawka z pewnością pozwolą mu rywalizować o niego z innymi graczami.
Nie mogło też zabraknąć aktywności na kierunku Dubaj. Ten właśnie kierunek jest liderem w zakresie podróży w ostatnim czasie. I to nie tylko w Polsce, ale także w całej Europie Centralnej/Wschodniej. W przypadku Polski dodatkowo przed nami okres dynamicznych spadków cen biletów lotniczych do Dubaju.
Dubaj już poniżej 1500 zł, a „efekt LOT-u” dopiero nadejdzie – do gry wchodzi też Lufthansa
Jest to duża okazja dla platform typu RateHawk, by promować turystyczną ofertę do Emiratów. Dobre własne stawki hotelowe pomogą zbudować konkurencyjny produkt.
Bilety lotnicze – IATA z Niemiec i Rosji plus setki linii low-cost
Nie ma też końca produktowa ekspansja platformy. Rozwijany jest segment biletów lotniczych. W Polsce platforma korzysta z numerów IATA z Niemiec i Rosji co może być dużym atutem. Na tych rynkach autoryzowanych do sprzedaży jest dużo więcej linii lotniczych, w porównaniu z ofertą IATA polskiego.
RateHawk chwali się też ciekawą ofertą low costową, w portfelu ma grubo powyżej stu linii tego typu Szczególnie w przypadku Azji i Ameryki Południowej jest to istotna wartość dodana. Agenci mogą być zainteresowani pośrednictwem RateHawka przy zakupie trudnych w bezpośrednim kontakcie linii low cost.
Jeszcze bardziej kompleksowy produkt, kolejne nowości jesienią
Z pewnością produkt RateHawka jeszcze się poprawi. Decydenci zdają sobie sprawę, iż agenci potrzebują kompleksowej oferty. Patrząc w kontekście ekologicznym z pewnością potrzebna jest oferta kolejowa. Dziś agenci maja często duże problemy z rezerwacjami kolejowymi, i to zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Polski problem trudno będzie przeskoczyć, gdyż ciężko domniemać by RateHawk uzyskał od PKP Intercity API, coś, czego nie dostały wiodące polskie agencje. Tutaj na zmianę trzeba będzie poczekać jeszcze 2-3 lata do czasu uruchomienia nowego systemu sprzedaży przez PKP.
Będzie nowy system sprzedaży w PKP – spełni oczekiwania agentów i światowe standardy
Inaczej sprawa ma się w przypadku europejskich kolei, tutaj nie ma dotychczas miejsca, gdzie można w sposób przyjazny zarezerwować bilety. To jest szansa dla RateHawka. RateHawk wróci też z aktywnością marketingową. Lepsze wyniki sprzedaży i większy polski zespół każą z optymizmem patrzeć na przyszłość platformy w Polsce.
Z pewnością doczekamy się też wkrótce większej marketingowej ofensywy, w tym prezentacji off-linowych, na które tak czekają agenci. Na razie w firmie odmrożono marketingowy budżet na gadżety, to dobry znak, bo pokazuje, iż wchodzimy znowu na ścieżkę wzrostu.
Przed RateHawkiem jeszcze wiele potencjalnych rynkowych nisz do zagospodarowania. Zwiększenie sprzedaży wakacyjnej, współpraca z liniami lotniczymi w ramach dynamicznego pakietowania, czy uaktywnienie mulitiagentów jako wartościowych biznesowych partnerów to tylko niektóre z nich. Czekamy na kolejne dobre wiadomości. Z pewnością RateHawk jest jedyny z podmiotów, który przyczynia się do automatyzacji i postępu technologicznego w obszarze podróży służbowych w Polsce.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty