Rebranding Visit Malta – Incentives and Meetings rozwinie sektor MICE
Incentives and Meetings to nowa marka, która została wprowadzona na rynek w tym miesiącu, będąca częścią Visit Malta. Jej głównym celem będzie rozwój działań biznesowych MICE.
Badania przeprowadzone w ciągu ostatnich dwóch lat na międzynarodowym rynku dowiodły, że Visit Malta jest marką o silnej pozycji, dzięki czemu istniejące do tej pory Conventions Malta zostało przemianowane na Visit Malta Incentives and Meetings. Rebranding jest częścią strategii, której celem jest stworzenie w przyszłości jednej wspólnej marki.
W wyniku szeroko zakrojonych badań opracowano nową kampanię, która będzie odzwierciedlać cele i unikalne punkty sprzedaży produktów MICE na Wyspach Maltańskich. Nowe kreacje zostały zaprojektowane przez globalną agencję Oliver Ireland, co zaowocowało stworzeniem obszernej i zróżnicowanej galerii zdjęć oraz materiałów wideo, odzwierciedlającej podstawowe oferty i wartości, jakie Malta oferuje biznesowi MICE. Nowe zdjęcia zostały wykonane w marcu podczas 11-dniowej sesji zdjęciowej na Wyspach.
300 słonecznych dni w roku
Hasła reklamowe, takie jak Corporate Culture Like No Other, The Meeting Point of the Mediterranean, Fresh Air, Clean Thinking oraz A Break from Convention, w połączeniu z linią MTA #moretoexplore i zdjęciami, tworzą kampanię marketingową wprowadzającą na rynek markę Visit Malta Incentives and Meetings
Każde hasło odzwierciedla powody, dla których firmy wybierają Maltę jako miejsce organizacji spotkań biznesowych i imprez motywacyjnych. Główne z nich to: 300 słonecznych dni w roku, europejska śródziemnomorska destynacja, doskonałe połączenia komunikacyjne, profesjonalne firmy DMC i ich dostawcy, zróżnicowane programy wyjazdów, atrakcyjne obiekty konferencyjne oraz wspaniałe miejsca do wypoczynku na świeżym powietrzu.
„Poświęciliśmy sporo czasu na badania nad pozycjonowaniem naszej marki i jesteśmy przekonani, że dostosowanie się do marki Visit Malta i jej spójnych wartości było najrozsądniejszym posunięciem. Malta prezentuje atrakcyjną ofertę dla rynku MICE, a my mamy nadzieję na dalszą aktywną promocję kraju na rynku międzynarodowym. Obłożenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Malta wynosi obecnie 85 proc. tego, co było w 2019 roku (z tendencją wzrostową) – mówi Christophe Berger, dyrektor Visit Malta Incentives and Meetings.
Wyspy zostały właśnie włączone do programu Forbes Star Award. Oferta gastronomiczna Malty rozwija się w szybkim tempie i obecnie może pochwalić się pięcioma restauracjami z gwiazdkami Michelin. Jesteśmy podekscytowani perspektywami na przyszłość, szczególnie tym, że w najbliższych miesiącach prestiżowe instytucje będą organizować na naszych wyspach ważne spotkania i konferencje” – dodaje Christophe Berger.
„Segment Incentives and Meetings jest bardzo ważnym elementem maltańskiej branży turystycznej. Jest znany z tego, że generuje ponadprzeciętne dochody oraz wpływa istotnie na wzrost ruchu turystycznego na Wyspach Maltańskich. Co więcej, segment ten jest odpowiedzialny za znaczny ruch turystyczny w sezonach przejściowych, co jest zgodne ze strategią poprawy sezonowości turystyki i bardziej zrównoważonego rozwoju branży. Incentives and Meetings idealnie wypełniają tą niszę, podążając za dalszym długoterminowym i zrównoważonym rozwojem” podkreślił Clayton Bartolo, minister turystyki.
Visit Malta Incentives and Meetings weźmie udział w targach IMEX we Frankfurcie (31 maja – 2 czerwca), IBTM w Barcelonie (29 listopada – 1 grudnia), IMEX America (11- 13 października) oraz Meetings Show w Londynie (29 – 30 czerwca). Planowana jest również organizacja wyjazdów studyjnych i innych dużych wydarzeń promujących Maltę w nadchodzącym roku.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Bułgarię
Bułgarzy przewidują, że mijający rok okaże się rekordowy pod względem turystyki – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
SOIT wesprze dzieci w Sudanie Południowym. Zebrano ponad 58 tys. zł
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel podczas tegorocznej gali Incentive Day…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
13 mln pasażerów Ryanair w listopadzie
Ryanair poinformował o wynikach za listopad 2024. Z siatki połączeń skorzystało 13 mln…
0 Komentarzy1 Minuta
11 grudnia 2024
Zmodernizowany Novotel Warszawa Centrum świętuje 50-lecie
Novotel Warszawa Centrum zakończył kompleksową modernizację obejmującą 364 pokoje,…
0 Komentarzy1 Minuty
11 grudnia 2024
48-godzinna promocja w Ryanair – bilety tańsze o 20 proc.
Ryanair wprowadził 48-godzinną promocję, oferując 20 proc. zniżki na podróże w styczniu i…
0 Komentarzy1 Minuty
9 grudnia 2024
PLL LOT: codzienne loty do Salonik w letnim rozkładzie
Od 17 czerwca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchamiają nowe połączenie z Warszawy…
0 Komentarzy2 Minuty
6 grudnia 2024
Pierwszy hotel marki Tribe zostanie otwarty w 2025 roku w Krakowie
Marka Tribe, należąca do sieci Accor w 2025 roku zadebiutuje w Polsce otwierając hotel…
0 Komentarzy2 Minuty
6 grudnia 2024
Flyport by Baltona w Radomiu – nowa atrakcja dla młodych odkrywców
We wrześniu 2024 roku na terenie Lotniska Warszawa-Radom otwarto centrum…
0 Komentarzy1 Minuty