Region Bratysławy promuje się na YouTube

archiwum visit.bratislava.sk

Organizacja ruchu turystycznego Turystycznego Regionu Bratysławy (Bratislava Region Tourism) rozpoczęła promocję tego słowackiego regionu na kanale YouTube.

Filmy ma przekonać turystów od odwiedzenia nie tylko stolicy Słowacji, ale i jej okolic. Będą nie tylko dystrybuowane na YouTube oraz kanałach społecznościowych, ale także na międzynarodowych targach oraz udostępniany zagranicznym dziennikarzom.

 

 

  Ivo Nesrovnal, przedstawiciel Bratislava Region Tourism powiedział: „Produkcją nowych filmów reklamowych zrobiliśmy w regionalnej organizacji ruchu turystycznego kolejny krok ku promocji Regionu Bratysławy wśród turystów krajowych i zagranicznych. Obecnie, mogę to obiektywnie stwierdzić, że krótkie filmy są jednym z bardziej masowych sposobów promocji. Mogą one w kilka minut być oglądane na całym świecie. Jak to się mówi: lepiej raz zobaczyć niż sto razy poczuć. Jestem pewien, ze obraliśmy dobrą drogę i filmy pomogą nam zwiększyć liczbę turystów odwiedzających nasz kraj.”
Filmy, według zamysłu twórców mają pokazywać realistyczne obrazy stolicy Słowacji i jej okolic, panoramiczne obrazy przedstawiają najpiękniejsze miejsca warte zobaczenia, towarzyszy im nastrojowa muzyka. Celem jest propagowanie Regionu Bratysławy i ukazanie go jako miejsca, gdzie można spędzić wolny czas zarówno w dużym mieście, jak i w jego okolicach.

Alžbeta Melicharová dyrektorka Bratislava Region Tourism podkreśliła: „Naszym celem nie było tylko ukazanie widzom bogactwa przyrodniczego regionu, zabytków i atrakcji. Chcieliśmy pokazać Bratysławę jako miasto o wielu twarzach, atrakcyjne dla każdego. Każdy z filmów pokazuje swoją historię a wszystkie pokazują najlepsze cechy krainy.”