Rekordowa edycja Meet The Bidder

archiwum Kuba Kiljan

Największa dotychczas, jubileuszowa, dwudziesta edycja cyklu spotkań Meet The Bidder Grand Edition: SMART Fairs for MICE and Luxury Travel, z rekordową ilością 51 wystawców, odbyła się 22 listopada 2017 w hotelu Sound Garden w Warszawie.

W całodniowym wydarzeniu – podzielonym na kilka zróżnicowanych tematycznie, acz powiązanych ze sobą części – wzięło udział ponad 230 osób. Wystawcy promowali swoje usługi oferowane w blisko 40 różnych destynacjach. Podczas imprezy odbyło się blisko 1 150 spotkań między wystawcami a gośćmi – wszystko w ciągu jednego dnia.

Katarzyna Kałuża-Nawrot, dyrektor ds. rozwoju Travel Bidder, powiedziała: „Już od siedmiu lat promujemy polski rynek MICE, jego kreatywność i profesjonalizm. Celem naszych wydarzeń jest wsparcie polskich organizatorów w ich codziennej pracy, a także dostarczanie im nowinek branżowych oraz kontaktów do kontrahentów z całego świata. Przez wszystkie te lata promowaliśmy także liczne destynacje wyjazdów incentive oraz usługodawców z różnych zakątków świata, a także zachęcaliśmy naszych międzynarodowych gości do wymiany doświadczeń. Ta edycja była dla nas wyjątkowa, a jej atmosfera pozostanie z nami na długo, dostarczając nam motywacji do rozwoju i planowania kolejnych przedsięwzięć. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy dostarczają nam tej pozytywnej energii, odwiedzając nasze wydarzenia.”

Poranna część wydarzenia poświęcona była tematyce stowarzyszeń i ich sile, oddziałującej zarówno na ich członków, jak i całą branżę. Swoje prezentacje poprowadzili Krzysztof Michniewicz, prezes zarządu ICP Group i przewodniczący SITE Poland oraz Paweł Niewiadomski, prezes PIT i wiceprezes ECTAA.

Kałuża-Nawrot dodała: „Popołudniowa część spotkaniowa umożliwiła gościom poznanie profesjonalnych dostawców usług MICE i ich ofert z wielu krajów. Dla wielu z nich był to pierwszy kontakt z polskim rynkiem. Mamy nadzieję, że znajomości nawiązane na targach Meet The Bidder przerodzą się wkrótce w bliższe relacje i zaowocują długotrwałą współpracą. Cieszymy się także, że otworzyliśmy program Hosted Buyers, zapraszając gości zarówno z dalszych zakątków Polski, jak i trzech europejskich krajów – Czech, Węgier, i Portugalii .”

Patronem branżowym wydarzenia był portal WaszaTurystyka.pl

Marcin Lewandowski, Account Manager w Travel Bidder, skomentował: „Wydarzenie Meet The Bidder SMART Fairs for MICE and Luxury Travel miało właśnie swoją dwudziestą edycję. Ostatnie z realizowanych przez nasz targów były naprawdę wyjątkowe! Rekordowa lista wystawców zmobilizowała nas do wcześniejszej promocji eventu na szerszą skalę, tak, by zapewnić zadowalającą frekwencję. Skontaktowaliśmy się z przedstawicielami większości stowarzyszeń branżowych, oferując współpracę i zapraszając ich członków. Nasza nieustanna praca nad aktualizowaniem i rozwojem bazy organizatorów, tysiące wysłanych maili, dziesiątki newsletterów i setki wykonanych telefonów przyniosły pożądane efekty. Mimo gorącego sezonu w branży oraz wielu nakładających się na siebie czasowo wydarzeń branżowych udało nam się zgromadzić jednego dnia czołowych organizatorów wyjazdów MICE, wyjazdów szytych na miarę i luxury travel w Polsce.”

Kolejna edycja odbędzie się 13 marca 2018 w Warszawie.

www.meet-the-bidder.com