Rekordowa majówka w obiektach PHH. Wysoka frekwencja i wzrost przychodów
Spółka Polski Holding Hotelowy podsumowała wyniki za ostatni długi, majowy weekend w swoich turystycznych obiektach. W 2024 roku całkowity przychód wyniósł 1,48 mln zł, to wzrost o ponad 18 proc. w stosunku do ubiegłego roku.
Podczas ostatniego długiego weekendu majowego obiekty PHH w miejscowościach wypoczynkowych odnotowały bardzo wysoką frekwencję na poziomie 86 proc., to jest o 8 p.p. więcej niż w 2023 roku.
Widać to na przykładzie obłożenia w obiektach: Golden Tulip w Gdańsku i Międzyzdrojach, Best Western w Juracie i Halo Szczyrk. Wskaźnik RevPar kształtował się na poziomie 395 zł i był blisko o 67 zł wyższy niż w analogicznym okresie 2023 roku. Przychód całkowity na każdy dostępny pokój wzrósł prawie o 99 zł w stosunku do majówki w roku 2023.
„Cieszy nas to, że turyści dopisują i wybierają polskie kurorty na majowy wypoczynek. Przekłada się to również na wyższe wyniki finansowe dla naszych obiektów turystycznych, a w konsekwencji dla całej spółki. Większa liczba gości w połączeniu z wyższą ceną średnią daje nam całkowity przychód w kwocie 1,48 mln zł. To satysfakcjonujący, ponad 18-procentowy wzrost w stosunku do zeszłego roku” – podsumowuje Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor pionu handlowego w Polskim Holdingu Hotelowym.
POWIĄZANE WPISY
4 marca 2025
Joanna Ostrowska nową dyrektorką Hotelu Bellotto
Pięciogwiazdkowy Hotel Bellotto ma nową dyrektor – Joannę Ostrowską. Wcześniej pełniła…
0 Komentarzy2 Minuty
3 marca 2025
Rośnie zainteresowanie Bałtykiem poza sezonem
Sezon zimowy nad Bałtykiem staje się coraz bardziej atrakcyjny dla turystów. Zloty…
0 Komentarzy4 Minuty
3 marca 2025
Mövenpick debiutuje we Wrocławiu
Marka Mövenpick, należąca do grupy Accor, ogłasza otwarcie nowego obiektu w Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2025
Accor świętuje kolejny rekord. Najwyższe przychody i EBITDA w historii grupy
Accor odnotował kolejny rekordowy rok, z przychodem w wysokości 5 606 mln euro i…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lutego 2025
IGHP: styczeń z niższym obłożeniem niż rok temu
Obłożenie hoteli w styczniu br. było słabsze od uzyskanego rok wcześniej. Za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
20 lutego 2025
Marriott International wprowadza JW Marriott do Polski. Pierwszy hotel powstanie w Krakowie
Marriott International ogłosił podpisanie umowy z J.W. Construction na wprowadzenie marki…
0 Komentarzy2 Minuty
20 lutego 2025
IHG Hotels & Resorts przejmuje Ruby. Nowa marka w globalnym portfolio
InterContinental Hotels Group PLC (IHG) nabyło od Ruby SARL markę Ruby oraz związane z…
0 Komentarzy4 Minuty
17 lutego 2025
Coral Group Hotels otwiera nowy hotel w Egipcie
Seven Seas Jolie Bay, hotel położony na półwyspie Abu Soma w Egipcie od 1 marca 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
17 lutego 2025
Nocowanie.pl: krótsze wyjazdy i niższe ceny na ostatnie dwa tygodnie ferii
Po obiecującym początku, ferie zimowe nieco zwolniły tempo. Moment z wiosenną aurą…
0 Komentarzy5 Minuty