Rekordowy trzeci kwartał w Travelplanet.pl
Spółka Travelplanet.pl uzyskała w trzecim kwartale bieżącego roku 10 mln przychodów ze sprzedaży, co oznacza 23 proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego. Spółka w trzecim kwartale wypracowała zysk netto w wysokości 2,1 mln, co stanowi wzrost o prawie 1,3 mln złotych w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Jerzy Krawczyk, prezes zarządu Travelplanet.pl powiedział: „Jak zapowiadałem komentując wyniki drugiego kwartału spodziewałem się, że będę mógł powiedzieć, że „był to dla nas bardzo dobry kwartał”. Mogę zdecydowanie stwierdzić, iż był to nasz najlepszy kwartał w historii Travelplanet.pl – zrealizowaliśmy w nim 2,1 mln kwartalnego zysku netto. Tak znacząca, trwała poprawa efektywności to rezultat działań realizowanych przez spółkę w ostatnich 12 miesiącach – m.in. optymalizacji struktury kosztów oraz strategii marketingowej, jak i uruchomienie nowej wersji portalu, co pozwoliło na wzrost wskaźnika konwersji ruchu o 80 proc. w stosunku do roku 2012.”
Przychody w pierwszych 3 kwartałach 2014 roku wyniosły 21,6 mln zł i były o 25,9 proc. wyższe od przychodów z analogicznego okresu 2013 roku.
Bożena Garbińska, dyrektor finansowy skomentowała: „Wzrost przychodów przy zoptymalizowanej strukturze kosztowej pozwala nam w pełni przekładać ten wzrost na wzrost wyników operacyjnych. Przez okres 9 miesięcy bieżącego roku wypracowaliśmy zysk netto w wysokości 1,3 mln.”
W ciągu trzech kwartałów 2014 Spółka wypracowała zysk netto w wysokości 1,3 mln zł, co stanowi wzrost o ponad 2,45 mln zł w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Sylwester Janik, partner w MCI Management S.A., zarządzający funduszem MCI.TechVentures, (w którego portfelu znajduje się Invia.cz, a.s., będąca właścicielem 87,99 proc. akcji Travelplanet.pl S.A.) skomentował: „Cieszy mnie tak wyraźna poprawa wyników oraz dynamiki wzrostu przychodów Travelplanet. Jest to potwierdzenie naszej strategii budowy zintegrowanej grupy kapitałowej na bazie Invia oraz Travelplanet jako lidera sektora e-travel w regionie EŚW, rozpoczętej w 2011 roku. Jednocześnie, wykorzystując synergie i wymianę doświadczeń w grupie, duży potencjał wzrostu rynku oraz korzyści wynikające ze skali działania, spółki grupy zbudowały potencjał ponadprzeciętnych wzrostów w przyszłości.”
Jerzy Krawczyk zapowiedział: „Realizując założoną strategię wzrostu na rynku online, w październiku uruchomiliśmy drugie call center zlokalizowane w Katowicach. W kolejnych miesiącach będziemy kontynuować nasze działania w zakresie zwiększania dynamiki przychodów, jak i dalszej poprawy efektywności.”
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta