Robert Andrzejczyk odchodzi z LOT-u. Zostaje dyrektorem Muzeum Piłsudskiego w Sulejówku
Robert Andrzejczyk, dyrektor Biura Sprzedaży w PLL LOT, odchodzi ze stanowiska. Od poniedziałku obejmie funkcję Dyrektora Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
Przypomnijmy, że Robert Andrzejczyk był przez ponad trzy lata (od 2016 roku) prezesem Polskiej Organizacji Turystycznej. Został odwołany 14 października 2020 roku przez ministra rozwoju, pracy i technologii, Jarosława Gowina.
6 stycznia 2021 Andrzejczyk objął stanowisko dyrektora biura sprzedaży i dystrybucji PLL LOT.
Jak się dowiedzieliśmy, LOT nie będzie prowadził rekrutacji na stanowisko Dyrektora Biura Sprzedaży.
Michał Fijoł, członek zarządu PLL LOT, powiedział: „Dziękuję Robertowi za pracę dla LOTU; kierował Biurem Sprzedaży w szczególnie trudnym czasie kolejnej fali COVID-19 i aktywnie uczestniczył w popandemicznej odbudowie ruchu, w tym w szczególności ruchu turystycznego, będącego obecnie przedmiotem szczególnej uwagi LOTU.
Życzę Robertowi wielu sukcesów na dalszej drodze zawodowej.Cyfrowa transformacja, która ma teraz miejsce w związku z realizacją nowej umowy dystrybucyjnej i IT z firmą Amadeus, wymaga szczególnego zaangażowania sił sprzedażowych i kierownictwa LOTU. Wspólnie ze środowiskiem agencyjnym będziemy w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy wdrażać technologię NDC; zmiany technologiczne umożliwią personalizowanie oferty, co tworzy nowe możliwości dla naszych partnerów agencyjnych. Dlatego formalnie osobiście przejmuję kontakty z kluczowymi partnerami LOTU. Bieżącą pracą Biura Sprzedaży kieruje Tomasz Penczek, dyrektor Obszaru Przychodów, wspierany przez kierownictwo Biura.”
Były prezes POT, Robert Andrzejczyk odpowiedzialny za sprzedaż globalną w PLL LOT
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty