Rozszerzona wersja aplikacji Travelport Smartpoint już udostępniona
Firma Travelport wprowadziła nową wersję Travelport Smartpoint – aplikacji dla biur podróży. Wprowadzenie najnowszej wersji tej aplikacji, wraz z szeregiem nowych funkcji ułatwiających dokonywanie rezerwacji jest jednocześnie ogólnoświatową premierą zaawansowanego modułu Rich Content and Branding. Nowa wersja zostanie zaprezentowana biurom podróży na całym świecie w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Aplikacja Travelport Smartpoint została wprowadzona na rynek z myślą o umożliwieniu biurom podróży przekształcenia sposobu w jaki sprzedają produkty oraz usługi turystyczne swoim klientom. Aplikacja umożliwiła konsultantom sprzedaż szerszej oferty biletów lotniczych, usług hotelowych i wynajmu samochodów, jak również skrócenie czasu przeznaczanego na szkolenia, zwiększenie produktywności, znalezienie nowych źródeł przychodów i zapewnienie lepszej obsługi klienta.
Dzięki integracji przełomowego rozwiązania Rich Content and Branding dla linii lotniczych nowa wersja aplikacji zwiększa możliwości sprzedaży produktów dodatkowych oraz powiązanych, aby zmaksymalizować zyski z jednej transakcji. To zapewnia biurom podróży dostęp do szczegółowych informacji na temat ofert linii lotniczych, również w przystępnej formie graficznej. Treści w rozwiązaniu Rich Content and Branding są wyświetlane w taki sam sposób jak w serwisach internetowych poszczególnych przewoźników, co ułatwia porównywanie ofert oraz sprzedaż produktów i usług.
Najnowsza wersja aplikacji nadal pozwala na korzystanie z funkcji wirtualnych numerów rachunków (ang. virtual account number — VAN), co zapewnia biurom podróży bezpieczne i w pełni zintegrowane dokonywanie płatności, dostępne bezpośrednio w aplikacji Travelport Smartpoint. Dostawcą tego rozwiązania jest firma eNett, w której Travelport posiada większościowy udział.
Jason Clarke, dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: „Poświęciliśmy sporo czasu na wysłuchanie opinii naszych klientów, którzy wskazywali między innymi na niezaspokojone potrzeby w zakresie rezerwacji podróży, miejsc hotelowych i samochodów oraz płatności za nie. Najnowsza wersja Smartpoint to naprawdę przełomowe rozwiązanie zapewniające zaawansowane możliwości sprzedaży usług lotniczych. W połączeniu z innymi udoskonalonymi funkcjami najnowsza wersja aplikacji ułatwia rezerwowanie podróży oraz zwiększa wydajność i zyski biur podróży. Otrzymujemy niezwykle cenne uwagi dotyczące technologii Smartpoint zarówno od biur podróży, jak i linii lotniczych, co pomaga nam w udoskonalaniu naszej oferty. Wpisuje się to w nasze zaangażowanie na rzecz dostarczania klientom na całym świecie najlepszych treści i narzędzi turystycznych”.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty