Rusza Akademia Sprzedaży Rainbow Tours
Już 3 kwietnia w Poznaniu oraz w Warszawie odbędą się pierwsze szkolenia dla agentów związane z najnowszym projektem Rainbow Tours działającym pod nazwą Akademia Sprzedaży.
Akademia jest odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku sprzedaży usług turystycznych w których sukces biura w coraz większym stopniu zależy od znajomości technik sprzedaży oraz jakości obsługi.
Remigiusz Talarek, wiceprezes zarządu Rainbow Tours powiedział: „Szkolenie ma na celu pomoc w rozwiązaniu problemów z którymi w codziennej pracy mają do czynienia osoby zajmujące się obsługą klienta. Chcemy im podpowiedzieć jak między innymi skutecznie sprzedawać, jak radzić sobie z wątpliwościami klientów i finalnie jak więcej zarabiać oraz sprawić by klient był zadowolony z obsługi.”
Główne cele szkoleń to:
• zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów
• identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi
• nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
• nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
• przygotowanie do wypracowania standardów zachowań sprzedawcy
• rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania
• rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
• zwiększenie wydajności i zaangażowania pracowników
Kolejna edycja po Poznaniu i Warszawie odbędzie się 10 kwietnia w Gdańsku oraz Katowicach.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty