Rusza akcja #JedziemynaWycieczkęSzkolną

Branża turystyczna wznawia zeszłoroczną akcję #RatujmyWycieczkiSzkolne pod nową nazwą #JedziemynaWycieczkęSzkolną. Według inicjatorów, że jest to nazwa bardziej adekwatna biorąc pod uwagę napawającą optymizmem wiarę w powroty wycieczek i długofalowy aspekt przedsięwzięcia.
Jak podkreślają inicjatorzy akcji: „Nauczyliśmy się funkcjonować w nowej rzeczywistości, a organizacja wycieczek szkolnych nabrała nowego wymiaru. Pierwotna akcja nie ma już odzwierciedlenia w aktualnych potrzebach odbiorców – dezaktywowała się. Chcemy jednak kontynuować tę inicjatywę, nadając jej bardziej pozytywny wydźwięk.”
Strona akcji została zaktualizowana a prace nad nową domeną jediemynawycieczkeszkolna.pl jeszcze trwają. Stara domena została zachowana, ale będzie przekierowana na jedziemynawycieczkeszkolna.pl – tak aby zachować dotychczasowe linki w sieci i uzyskane pozycjonowanie.
Wydarzenie zostało również przedłużone na facebooku.
Jakie są cele akcji:
Dostarczenie rzetelnych i sprawdzonych informacji – pomoc merytoryczna i praktyczna oraz wsparcie w organizacji wycieczek szkolnych w dobie pandemii.
Zachęcanie do organizacji wycieczek w roku szkolnym 2021/2022 – ukazanie korzyści z wycieczek, z głównym naciskiem na ich integracyjny charakter. (Integracja jak ważny, a jednocześnie zaniedbany przez ostatni rok, aspekt w rozwoju ucznia).
Tworzenie pozytywnego przekazu – zerwanie z niekorzystnymi mitami oraz łagodzenie i niwelowanie obaw wśród rodziców, nauczycieli i dyrektorów. (Jedziemy na wycieczkę, bo jest to możliwe, bezpieczne i potrzebne).
Stworzenie platformy do wymiany doświadczeń – stymulowanie do dyskusji oraz ułatwienie komunikacji między nauczycielami, dyrekcją, rodzicami, a podmiotami zaangażowanymi w realizację wycieczek jak biura podróży, hotele, przewoźnicy, parki rozrywki.
Założenia akcji
Akcja ma zasięg ogólnopolski i skierowana jest do: nauczycieli, dyrektorów, rodziców, uczniów oraz różnych podmiotów z branży turystycznej.
Akcja jest organizowana przez partnerów, którzy wyrazili chęć członkostwa (ATAS jest jedynie administratorem akcji). Inicjatywa jest tworzona wspólnie i wymaga wspólnego zaangażowania.
Narzędziem dotarcia do grupy docelowej jest: dedykowana strona jedziemynawycieczkeszkolna.pl; wydarzenie na facebooku „W roku 2021/2022 wyjadę na wycieczkę szkolną”; pakiet grafik do udostępnienia; pakiet materiałów szkoleniowych – video, pdf, blog itp.
Udział w akcji jest bezpłatny!
POWIĄZANE WPISY
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert last minute 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert wakacyjnych last minute na sezon letni 2025. Biuro…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Ponad 6,8 mln turystów na Mazowszu. Rekordowy 2024 rok
Województwo mazowieckie odnotowało w 2024 roku znaczący wzrost liczby turystów, zarówno…
0 Komentarzy3 Minuty
9 kwietnia 2025
Czarterem do Wietnamu. Itaka uruchamia nowy kierunek z Warszawy
Itaka ogłasza uruchomienie nowego kierunku czarterowego na sezon zima 2025/2026: Wietnam.…
0 Komentarzy4 Minuty
9 kwietnia 2025
Odkryj nowe kierunki w ofercie PLL LOT na lato
PLL LOT zaktualizowały siatkę połączeń na sezon 2025, oferując pasażerom nowe kierunki,…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
PLL LOT i ITA Airways rozszerzają współpracę. Więcej opcji dla podróżnych z Polski i Włoch
Polskie Linie Lotnicze LOT nawiązały współpracę w formule codeshare z włoskim…
0 Komentarzy3 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wybrano nowy zarząd Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej
3 kwietnia 2025 roku, w hotelu Sheraton w Poznaniu, odbyło się XLVI Walne Zebranie…
0 Komentarzy1 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert last minute 2025
Rainbow rozpoczął sprzedaż ofert wakacyjnych last minute na sezon letni 2025. Biuro…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Ponad 6,8 mln turystów na Mazowszu. Rekordowy 2024 rok
Województwo mazowieckie odnotowało w 2024 roku znaczący wzrost liczby turystów, zarówno…
0 Komentarzy3 Minuty
9 kwietnia 2025
Czarterem do Wietnamu. Itaka uruchamia nowy kierunek z Warszawy
Itaka ogłasza uruchomienie nowego kierunku czarterowego na sezon zima 2025/2026: Wietnam.…
0 Komentarzy4 Minuty
9 kwietnia 2025
Odkryj nowe kierunki w ofercie PLL LOT na lato
PLL LOT zaktualizowały siatkę połączeń na sezon 2025, oferując pasażerom nowe kierunki,…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
PLL LOT i ITA Airways rozszerzają współpracę. Więcej opcji dla podróżnych z Polski i Włoch
Polskie Linie Lotnicze LOT nawiązały współpracę w formule codeshare z włoskim…
0 Komentarzy3 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wybrano nowy zarząd Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej
3 kwietnia 2025 roku, w hotelu Sheraton w Poznaniu, odbyło się XLVI Walne Zebranie…
0 Komentarzy1 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
9 kwietnia 2025
TOP Touristik: 78 proc. wzrost wyjazdów do Hiszpanii
Polski touroperator TOP Touristik, specjalizujący się w pakietach dynamicznych, aktywnie…
0 Komentarzy2 Minuty