Ryanair i Grupa eSky przedłużają umowę partnerską o dwa lata

fot. materiały prasowe

Linia lotnicza Ryanair oraz internetowe biuro podróży eSky przedłużyły umowę partnerską na okres kolejnych dwóch lat. Decyzja ta została podjęta po zakończeniu pierwszego roku współpracy, rozpoczętej w kwietniu 2024 roku.

Grupa eSky, działająca w segmencie internetowych agencji turystycznych OTA (Online Travel Agencies), nawiązała bezpośrednią współpracę z Ryanair jako pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych na świecie wśród firm z sektora OTA. Na mocy zawartej umowy, użytkownicy platform eSky uzyskali dostęp do taryf przewoźnika oraz możliwość przekazywania danych rezerwacyjnych bezpośrednio do systemu Ryanair. Umożliwia to korzystanie z konta myRyanair oraz samodzielne zarządzanie podróżą.

Współpracę rozszerzono o dalsze działania wspierające rozwój oferty pakietowej Grupy eSky, obejmującej m.in. produkty typu City Break oraz Wakacje. Podstawę oferty stanowi rozbudowana siatka połączeń Ryanair, obejmująca ponad 230 kierunków. Dzięki zawartej współpracy, klienci eSky mają możliwość dokonywania rezerwacji z pełnym dostępem do informacji przekazywanych bezpośrednio przez przewoźnika. W przeciwieństwie do nieautoryzowanych platform OTA, współpraca eSky z Ryanair zapewnia dostęp do szczegółów podróży i możliwość zarządzania rezerwacją.

„Cieszymy się z przedłużenia współpracy z Grupą eSky, zwłaszcza w kontekście naszego nieustannego rozwoju na polskim rynku. To świetna wiadomość dla klientów eSky, którzy mogą rezerwować bilety do ponad 230 kierunków w Europie, mając pełną przejrzystość cenową (bez dodatkowych opłat i ukrytych prowizji) oraz bezpośredni dostęp do rezerwacji na myRyanair. Współpraca z eSky jest dowodem na to, że transparentne partnerstwo linii lotniczych z autoryzowanymi OTA jest możliwe. Wraz z rozpoczęciem sezonu letniego z radością powitamy klientów Grupy na pokładzie naszych samolotów” – podkreślił Dara Brady, chief marketing officer w Ryanair.

„Przedłużenie umowy pokazuje wartość, jaką niesie bezpośrednia współpraca między liniami lotniczymi a internetowymi biurami podróży, której celem jest dostarczenie klientowi sprawnego procesu rezerwacji, a co za tym idzie bezstresowego podróżowania. Nasi użytkownicy zyskują natychmiastowy dostęp do rezerwacji i aktualne informacje o lotach Ryanair – wszystko w jednym, intuicyjnym procesie. Mamy nadzieję, że coraz więcej firm w branży pójdzie naszym śladem i postawi komfort klientów na pierwszym miejscu. Jednocześnie przedłużenie współpracy wzmacnia naszą strategię rozwoju jako biura podróży na miarę 21. wieku, oferującego pakiety turystyczne, umożliwiając klientom eSky i Thomas Cook rezerwację lotów, city breaków i wakacji w jednym miejscu” – dodał Jakub Bajorski, chief product officer w Grupie eSky.