Ryanair podpisał umowę z Travelfusion. Ofertę przewoźnika sprzedawać mogą partnerzy sieci

fot. Piotr Adamczyk

Online travel agencies (OTA) zarejestrowane w sieci Travelfusion zyskały możliwość sprzedawania biletów lotniczych linii Ryanair. To efekt ogłoszonego w zeszłym miesiącu partnerstwa „Approved OTA Aggregator” między Ryanair a Travelfusion.

OTA, które zarejestrują się za pośrednictwem Travelfusion, będą teraz mogły oferować loty Ryanair swoim klientom bez konieczności integracji z systemami przewoźnika – tak jak ma to miejsce w przypadku „zatwierdzonych partnerów OTA” Ryanair. Nowa współpraca ma ułatwić OTA dostęp do ofert przewoźnika i uprościć proces rezerwacji, jednocześnie zapewniając wsparcie techniczne.

„Mamy przyjemność ogłosić, że nasze partnerstwo z Travelfusion w ramach programu Approved OTA Aggregator stało się faktem. Dzięki nowej umowie, sieć partnerów OTA Travelfusion będzie teraz mogła oferować loty Ryanair swoim klientom z gwarancją pełnej przejrzystości cen. Jest to korzyść dla OTA, które chcą sprzedawać loty Ryanair bez konieczności nawiązywania bezpośredniego połączenia z naszymi systemami. Dzieje się to dzięki integracji systemów Ryanair i systemu Travelfusion. OTA mogą dzięki temu łatwiej sprzedawać nasze bilety i otrzymać wsparcie techniczne, jeśli zajdzie taka potrzeba” – powiedział Dara Brady, chief commercial officer Ryanair.