Ryanair – listopad lepszy o ponad 20 proc

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair obsłużyła w listopadzie 7,71 mln pasażerów, o 21 proc. więcej niż w listopadzie 2014 roku, kiedy odnotowano 6,35 mln klientów.

Obłożenie samolotów wyniosło 93 proc. co oznacza wzrost w porównaniu do listopada zeszłego roku o 5 punktów procentowych. Z kolei w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, do października samoloty przewoźnika przewiozły 99,9 mln pasażerów (wzrost o 17 proc.).

Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział: „Te rekordowe wyniki liczby pasażerów oraz wypełnienia samolotów udało się osiągnąć dzięki niskim cenom, coraz wcześniejszym rezerwacjom, programowi „Always Getting Better” oraz wysokiemu poziomowi obsługi klienta. Październikowe wzrosty są znacznie wyższe niż przewidywaliśmy. Jest to już drugi rok trwania programu „Always Getting Better”, który obejmuje m. in. nową stronę internetową, nową aplikację mobilną, nowe wnętrza samolotów, nowe mundury załóg pokładowych oraz nowe menu. Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny w Europie”.