Ryanair ogłasza nową współpracę z pierwszym agregatorem OTA – Paxport

fot. Ryanair

Ryanair ogłosił dzisiaj (29 lipca) swoje pierwsze w historii partnerstwo z Paxport jako „Approved OTA Aggregator”. Od dziś będzie on upoważniony do oferowania atrakcyjnych cenowo lotów swojej sieci partnerów OTA przy zachowaniu pełnej przejrzystości cen biletów przewoźnika.

Umowa zapewni również, że klienci rezerwujący loty Ryanair za pośrednictwem partnerów OTA Paxport będą mieli dostęp do swojego konta myRyanair bez konieczności dodatkowej weryfikacji, która jest wymagana dla klientów korzystających z nieautoryzowanych OTA. Dodatkowo, klienci ci będą otrzymywać bezpośrednie aktualizacje dotyczące lotów

Paxport jest pierwszym „zatwierdzonym agregatorem OTA” Ryanair, dołączając do rosnącej listy „zatwierdzonych partnerów OTA” linii lotniczych, takich jak Expedia, Etraveli, loveholidays, lastminute.com, Kiwi, TUI, On the Beach, eSky, El Corte Inglés i Braganza. Ryanair w ten sposób demonstruje, jak OTA i agregatory OTA mogą współpracować z liniami lotniczymi w sposób przejrzysty, bez ukrytych marż i oszukiwania klientów.

„Z przyjemnością ogłaszamy nasze pierwsze partnerstwo „Approved OTA Aggregator” z Paxport. Dzięki tej nowej umowie, Paxport będzie upoważniony do oferowania tanich lotów Ryanair swojej sieci partnerów OTA pod warunkiem, że zapewnią oni pełną przejrzystość cen. Umowa ta gwarantuje również, że klienci, którzy zarezerwują lot Ryanair za pośrednictwem jednego z partnerów OTA Paxport, będą mieli dostęp do swojego konta myRyanair bez konieczności przeprowadzania weryfikacji klienta Ryanair i będą bezpośrednio otrzymywać wszystkie niezbędne aktualizacje lotów. Cieszymy się na współpracę z Paxport w nadchodzących miesiącach i latach” – powiedział Dara Brady, CMO Ryanair.

„Wszyscy przedstawiciele Paxport są niezwykle szczęśliwi z faktu, że mogą współpracować z Ryanair Dzięki dostarczeniu wiodącej technologii do obsługi sieci transportu lotniczego, Paxport będzie wspierać strategię partnerstwa Ryanair w zakresie sprzedaży biletów lotniczych, ułatwiając kontrolowaną ich dystrybucję do zatwierdzonych subskrybentów Paxport. Jest to znaczący kamień milowy dla obu stron, a Paxport staje się pierwszą firmą zajmującą się agregacją lotów, która zawarła taką umowę. Z niecierpliwością czekamy na rozwój tego partnerstwa” – dodał Simon Taylor, head of commercial w Paxport.

Alicja Wójcik Gołębiowska: umowy Ryanair z partnerami sprzedażowymi w Polsce są w toku. Nadal weryfikujemy, kto i jak sprzedaje nasze bilety

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center