Ryanair – pasażer będzie miał dużo lepiej
Linia lotnicza Ryanair zaprezentowała swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń czwartego roku realizacji programu „Always Getting Better” (AGB). Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz nowe produkty.
Nowe inicjatywy na czwarty rok programu to:
• Loty łączone – najpierw w ramach siatki połączeń Ryanair, a następnie także innych przewoźników
• Jeszcze niższe ceny biletów i jeszcze więcej lotów
• Nowe bazy (Frankfurt nad Menem, Neapol) i jeszcze bardziej dogodne rozkłady lotów
• My Ryanair – Faza 2. – udoskonalony profil oraz oferty specjalne
• Udoskonalone produkty „Plus” – Regular, Plus, Flexi-Plus oraz Family Plus
• Ryanair Holidays – oferta dostępna na wszystkich rynkach, hotele 3,4 i 5 *
• Ryanair Rooms – więcej partnerów, większy wybór
• Amazon Podróży – Nowe funkcje wyszukiwania
• Into The Blue – treści o destynacjach dostępne na zamówienie w aplikacji w 5 wersjach językowych
• Expresowa rezerwacja – zachowane wcześniej preferencje pozwalają na rezerwację w 3 krokach
• Automatyczna odprawa – także na lot powrotny, jeśli wcześniej dokonano wyboru miejsca
W Londynie, Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział: “Ciągłe dążenie do poprawy znalzło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów. Przez ostatnie 3 lata ruch lotniczy Ryanaira wzrósł o 50%. W ciągu statniego roku Ryanair stał się największą europejską linią lotniczą obsługującą 120 milionów pasażerów. Także strona internetowa www.ryanair.com stała się najczęściej odwiedzaną witryną na świecie wśród przewoźników lotniczych. Jesteśmy dumni uruchamiając czwarty rok programu „Always Getting Better”, w ciągu którego skoncentrujemy się na obsłudze klienta, innowacjach cyfrowych oraz produktach dodatkowych.
Ruch lotniczy Ryanaira nadal będzie rósł, a nasi pasażerowie po raz pierwszy będą mogli zarezerwować loty łączone na stronie Ryanair.com. Pod koniec roku dostępne będę także loty łączone wykonywane przez innych przewoźników. Zmianie natomiast nie ulegną nasze niskie ceny, szeroka siatka połączeń oraz punktualność”.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Lotnisko w Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024 roku
11 listopada lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Air Baltic połączył Rzeszów z Rygą
Od 8 listopada 2024 roku z lotniska w podrzeszowskiej Jasionce można polecieć do Rygi.…
0 Komentarzy3 Minuty
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty