Ryanair – pasażer będzie miał dużo lepiej
Linia lotnicza Ryanair zaprezentowała swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń czwartego roku realizacji programu „Always Getting Better” (AGB). Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz nowe produkty.
Nowe inicjatywy na czwarty rok programu to:
• Loty łączone – najpierw w ramach siatki połączeń Ryanair, a następnie także innych przewoźników
• Jeszcze niższe ceny biletów i jeszcze więcej lotów
• Nowe bazy (Frankfurt nad Menem, Neapol) i jeszcze bardziej dogodne rozkłady lotów
• My Ryanair – Faza 2. – udoskonalony profil oraz oferty specjalne
• Udoskonalone produkty „Plus” – Regular, Plus, Flexi-Plus oraz Family Plus
• Ryanair Holidays – oferta dostępna na wszystkich rynkach, hotele 3,4 i 5 *
• Ryanair Rooms – więcej partnerów, większy wybór
• Amazon Podróży – Nowe funkcje wyszukiwania
• Into The Blue – treści o destynacjach dostępne na zamówienie w aplikacji w 5 wersjach językowych
• Expresowa rezerwacja – zachowane wcześniej preferencje pozwalają na rezerwację w 3 krokach
• Automatyczna odprawa – także na lot powrotny, jeśli wcześniej dokonano wyboru miejsca
W Londynie, Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział: „Ciągłe dążenie do poprawy znalzło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów. Przez ostatnie 3 lata ruch lotniczy Ryanaira wzrósł o 50%. W ciągu statniego roku Ryanair stał się największą europejską linią lotniczą obsługującą 120 milionów pasażerów. Także strona internetowa www.ryanair.com stała się najczęściej odwiedzaną witryną na świecie wśród przewoźników lotniczych. Jesteśmy dumni uruchamiając czwarty rok programu „Always Getting Better”, w ciągu którego skoncentrujemy się na obsłudze klienta, innowacjach cyfrowych oraz produktach dodatkowych.
Ruch lotniczy Ryanaira nadal będzie rósł, a nasi pasażerowie po raz pierwszy będą mogli zarezerwować loty łączone na stronie Ryanair.com. Pod koniec roku dostępne będę także loty łączone wykonywane przez innych przewoźników. Zmianie natomiast nie ulegną nasze niskie ceny, szeroka siatka połączeń oraz punktualność”.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
Finnlines podsumowuje dziewięć miesięcy działalności na trasie Świnoujście – Malmö
14 stycznia 2025 na pokładzie statku M/S Finnfellow Finnlines przy Euroterminalu w…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
PLL LOT połączą Kraków z Paryżem. Nowe połączenie od 31 marca
Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły uruchomienie bezpośrednich rejsów z Krakowa do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Wizz Air wznawia loty do Tel Awiwu
Od 16 stycznia pasażerowie z Katowic, Krakowa i Warszawy mogą ponownie korzystać z lotów…
0 Komentarzy1 Minuta
16 stycznia 2025
Emirates zwiększają liczbę lotów na Madagaskar. Sześć połączeń tygodniowo od kwietnia
Po inauguracji lotów Emirates na Madagaskar we wrześniu 2024 roku, przewoźnik wprowadza…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Podróże od 79 zł w styczniu, lutym i marcu
Ryanair uruchomiła dziś (środa, 15 stycznia) 48-godzinną wyprzedaż błyskawiczną z…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
Ryanair ogłasza letni rozkład lotów z Bydgoszczy. Sześć tras i nowy kierunek
Ryanair poinformował o swoim rozkładzie lotów na lato 2025 r. z Bydgoszczy, obejmujący…
0 Komentarzy4 Minuty