Ryanair punktualny w październiku na 92 proc.

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair opublikowała statystyki dotyczące obsługi klienta, według których aż 92 proc. z ponad 55000 lotów było w październiku punktualnych.

Przewoźnik odnotował także mniej niż jedną reklamację 1000 pasażerów a także mniej niż jedną reklamację dotyczącą bagażu na 1000 pasażerów. Z kolei ponad 99 proc. odpowiedzi na reklamacje zostało udzielonych w ciągu 7 dni.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: „Ryanair stale podnosi poziom obsługi klienta, czego dowodem jest fakt, że w październiku przewieźliśmy pobad 9,6 miliona klientów, a 92 proc. z ponad 55000 lotów było na czas. Klienci Ryanaira mogą rezerwować loty znacznie wcześniej na naszej nowej stronie internetowej oraz za pośrednictwem aplikacji, mogą również korzystać z mobilnych kart pokładowych oraz przewozić dwa bagaże podręczne bezpłatnie. Przydzielone miejsca, produkty Family Extra i Business Plus, możliwość korzystania z urządzeń elektronicznych podczas całego lotu potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”