Ryanair punktualny w styczniu na 89 proc.

archiwum Ryanair'a

W styczniu aż 89 proc. spośród 45 tysięcy lotów wykonanych przez samoloty Ryanair’a było punktualnych. To o jeden punkt procentowy więcej niż w pierwszym miesiącu ubiegłego roku. Nieco więcej niż analogicznym okresie 2015 roku, było reklamacji – w styczniu tego roku odnotowano ich 1,49 na 1 000 pasażerów. reklamacji dotyczących bagażu było 0,64 na 1 000 pasażerów. Aż 99 proc. wszystkich reklamacji zostało załatwionych w mniej niż siedem dni.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: „Ryanair przewiózł w styczniu 7,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 89 proc. wykonując 45.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”