Ryanair razem z PayPal

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair, weszła w partnerstwo z PayPal, co oznacza, że klienci indywidualni, osoby podróżujący w celach biznesowych, biura podróży i działy firm zajmujące się podróżami służbowymi, będą miały do wyboru więcej sposobów rezerwacji lotów i płatności za bilety.

Dyrektor marketingu Ryanair (CMO) Kenny Jacobs powiedział: „Miliony europejskich klientów regularnie używają systemu płatności PayPal, a Ryanair, jako największa linia lotnicza w Europie, z przyjemnością ogłasza zawarcie naszego nowego partnerstwa z PayPal, dzięki któremu 86 milionów naszych klientów będzie miało do wyboru jeszcze więcej sposobów płatności na naszej stronie internetowej. Partnerstwo z PayPal jest najnowszym elementem naszego programu „Always Getting Better”, jak również potwierdzeniem naszego zaangażowania w nieustanną poprawę obsługi klienta. Jest to naturalna kontynuacja dotychczasowych zmian wprowadzonych przez Ryanair, takich jak przydzielane miejsca, druga mniejsza torba podręczna, nowa strona internetowa, nowa aplikacja mobilna oraz mobilne karty pokładowe i pakiet usług dla rodzin: Family Extra. Niebawem ogłosimy wprowadzenie pakietu usług dla biznesu, jako że oferujemy naszym klientom dużo więcej niż tylko niskie ceny.”

Wiceprezes ds. operacji globalnych w PayPal na Europę, na Bliski Wschód i Afrykę Louise Phelan, dodała: „Ryanair zrewolucjonizował tanie podróżowanie po Europie. PayPal, jako pionier szybszych i bezpieczniejszych płatności online jest zadowolony, że może pomóc linii lotniczej Ryanair w ciągłym ulepszaniu obsługi klienta poprzez ułatwianie podróżnym dokonywanie zakupu biletów i rezerwacji lotów online w jeszcze wygodniejszy i szybszy sposób. Biorąc po uwagę, że mamy 152 miliony aktywnych kont użytkowników na świecie, ułatwiamy firmom takim jak Ryanair zwiększanie ich międzynarodowej sprzedaży.”