Ryanair rozpoczyna nową współpracę z kolejnym OTA

RYANAIR I OSPREY FLIGHT SOLUTIONS PRZEDŁUŻAJĄ PARTNERSTWO NA 5 LAT
fot. Ryanair

Ryanair poinformował o czwartym partnerstwie z OTA (internetowym biurem podróży), On the Beach, który będzie teraz upoważniony do oferowania swoim klientom lotów, miejsc i bagażu Ryanair w niskich cenach w ramach swoich pakietów wakacyjnych. Umowa ta gwarantuje, że klienci On the Beach nie zostaną obciążeni zawyżonymi opłatami za loty i usługi Ryanair i będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair.

Partnerstwo to gwarantuje również, że informacje o lotach Ryanair będą dostarczane bezpośrednio na adres e-mail każdego klienta, w tym informacje przed odlotem na temat warunków świadczenia usług przez Ryanair oraz informacje w przypadku zakłóceń lotu. Zgodnie z nową umową, On the Beach zgadza się wyświetlać tylko rzeczywiste ceny przewoźnika i przekazywać Ryanairowi wszystkie istotne dane kontaktowe klienta i szczegóły płatności. Oznacza to, że klienci On the Beach nie będą musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair, co muszą robić nieautoryzowani klienci pirackich OTA.

„Ryanair ma przyjemność ogłosić nasze najnowsze partnerstwo z wiodącym OTA, On the Beach. Ta nowa umowa pozwoli Ryanairowi nawiązać współpracę z czwartym zatwierdzonym partnerem OTA – drugim OTA, z którym nawiązaliśmy współpracę w tym miesiącu. Klienci On the Beach mogą teraz rezerwować loty, miejsca i bagaże Ryanair w ramach pakietu wakacyjnego z gwarancją pełnej przejrzystości cen produktów Ryanair (bez żadnych zawyżonych opłat lub ukrytych marż) oraz że otrzymają wszelkie informacje dotyczące ich lotu bezpośrednio od Ryanair, a także będą mieli bezpośredni dostęp do swojej rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair” – mówi Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair.

„Poprawi to jakość rezerwacji i podróży dla naszych klientów wybierających loty Ryanair, zapewniając jednocześnie, że będziemy mogli nadal oferować klientom atrakcyjne cenowo pakiety wakacyjne. Będziemy kontynuować naszą kampanię mającą na celu ochronę wyboru konsumentów w sektorze turystycznym, a podpisanie tej umowy stanowi kamień milowy w podróży On the Beach, ponieważ staramy się robić wszystko, co najlepsze dla naszych klientów. Co ważne, umowa ta umożliwia obu stronom wyjście z zaległych sporów sądowych i z niecierpliwością czekamy na ścisłą współpracę z naszym nowym partnerem” – dodaje Shaun Morton, CEO On the Beach Group.