Ryanair rozpoczyna nową współpracę z kolejnym OTA
Ryanair poinformował o czwartym partnerstwie z OTA (internetowym biurem podróży), On the Beach, który będzie teraz upoważniony do oferowania swoim klientom lotów, miejsc i bagażu Ryanair w niskich cenach w ramach swoich pakietów wakacyjnych. Umowa ta gwarantuje, że klienci On the Beach nie zostaną obciążeni zawyżonymi opłatami za loty i usługi Ryanair i będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair.
Partnerstwo to gwarantuje również, że informacje o lotach Ryanair będą dostarczane bezpośrednio na adres e-mail każdego klienta, w tym informacje przed odlotem na temat warunków świadczenia usług przez Ryanair oraz informacje w przypadku zakłóceń lotu. Zgodnie z nową umową, On the Beach zgadza się wyświetlać tylko rzeczywiste ceny przewoźnika i przekazywać Ryanairowi wszystkie istotne dane kontaktowe klienta i szczegóły płatności. Oznacza to, że klienci On the Beach nie będą musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair, co muszą robić nieautoryzowani klienci pirackich OTA.
„Ryanair ma przyjemność ogłosić nasze najnowsze partnerstwo z wiodącym OTA, On the Beach. Ta nowa umowa pozwoli Ryanairowi nawiązać współpracę z czwartym zatwierdzonym partnerem OTA – drugim OTA, z którym nawiązaliśmy współpracę w tym miesiącu. Klienci On the Beach mogą teraz rezerwować loty, miejsca i bagaże Ryanair w ramach pakietu wakacyjnego z gwarancją pełnej przejrzystości cen produktów Ryanair (bez żadnych zawyżonych opłat lub ukrytych marż) oraz że otrzymają wszelkie informacje dotyczące ich lotu bezpośrednio od Ryanair, a także będą mieli bezpośredni dostęp do swojej rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair” – mówi Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair.
„Poprawi to jakość rezerwacji i podróży dla naszych klientów wybierających loty Ryanair, zapewniając jednocześnie, że będziemy mogli nadal oferować klientom atrakcyjne cenowo pakiety wakacyjne. Będziemy kontynuować naszą kampanię mającą na celu ochronę wyboru konsumentów w sektorze turystycznym, a podpisanie tej umowy stanowi kamień milowy w podróży On the Beach, ponieważ staramy się robić wszystko, co najlepsze dla naszych klientów. Co ważne, umowa ta umożliwia obu stronom wyjście z zaległych sporów sądowych i z niecierpliwością czekamy na ścisłą współpracę z naszym nowym partnerem” – dodaje Shaun Morton, CEO On the Beach Group.
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Rekordowy rok Wizz Air: 62,8 mln pasażerów w 2024 roku
Wizz Air poinformował o rekordowym roku 2024. Linia przewiozła liczbę 62,8 mln pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty