Ryanair uruchamia panel klienta dla nowych członków

fot. materiały prasowe

Ryanair otworzył wczoraj (5 września) zgłoszenia do panelu klienta. Ma to pomóc w poprawieniu doświadczeń klientów przewoźnika.

Po dwóch udanych spotkaniach panelu klienta w tym roku, przewoźnik chce teraz rozszerzyć swój panel klienta, aby zebrać więcej opinii, rekomendacji i spostrzeżeń od swoich cenionych klientów. Szczęśliwa ósemka klientów Ryanair wybranych do panelu otrzyma ekskluzywny wgląd w operacje europejskiej linii lotniczej, spotka się z kluczowymi członkami wyższego kierownictwa i odegra kluczową rolę w kształtowaniu programu ulepszeń dla klientów na rok 2023. Osoby, które chcą dołączyć do panelu muszą zgłosić swój udział na stronie Ryanair do 12 września 2022 roku.

„Mamy przyjemność powitać tej jesieni ośmiu nowych członków w naszym panelu klienta, wzmacniając zaangażowanie Ryanair w zapewnienie wiodących w branży niskich cen, wyboru, niezawodności i obsługi klienta. Nasz panel odegrał kluczową rolę we wspieraniu nas w udoskonalaniu doświadczeń klientów w ciągu ostatniego roku i z niecierpliwością czekamy na współpracę z naszymi nowymi panelistami w celu ukształtowania naszego programu ulepszeń dla klientów na rok 2023, w miarę jak Ryanair będzie kontynuował rozwój w całej Europie, aby przewieźć 225 milionów pasażerów rocznie do 2026 roku” – powiedział Dara Brady, dyrektor marketingu Ryanair.

Ryanair: zawarliśmy porozumienie z hiszpańskim związkiem zawodowym personelu pokładowego. Nie obawiamy się kolejnych strajków