Ryanair w październiku punktualny w 97 proc.
W październiku 97 proc. połączeń obsługiwanych przez Ryanaira było punktualne. Przewoźnik obsłużył ponad 4 mln pasażerów.
Ryanair opublikował także październikowe wyniki ankiety ‘Rate My Flight’, w których 91 proc. z prawie 45 tysięcy respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (94 proc.), serwis na pokładzie (92 proc.), proces wejścia na pokład (88 proc.) oraz wybór posiłków i napojów (86 proc.).
Dara Brady z Ryanaira powiedział: „Linie lotnicze Grupy Ryanair przewiozły w październiku 4,1 miliona pasażerów, a nasza punktualność wyniosła 97 proc.
Cieszymy się, że aż 91 proc. pasażerów z prawie 45.000 respondentów ankiety „Rate my flight” oceniło październikową podróż Ryanairem „doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Aplikacja „Rate my flight” pozwala ocenić poszczególne aspekty w realnym czasie zaraz po wylądowaniu. Bardzo dziękujemy za wszystkie oceny, które są dla podstawą do stałej poprawy jakosci.
Opinie naszych pasażerów są dla szczególnie ważne w czasie pandemii, kiedy stale monitorujemy skuteczność naszych nowych zasad lotów w reżimie sanitarnym i wspólnie z naszymi pracownikami dbamy o to, aby były one przestrzegane.”
Ryanair – prawie 100 mln pasażerów przez 15 lat działalności w Polsce
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty