Ryanair we wrześniu punktualny na 92 proc

Linia lotnicza Ryanair opublikowała statystyki dotyczące obsługi klienta we wrześniu – na ponad 54 tysiące lotów, 92 proc. było punktualnych.
W tym miesiącu zanotowano mniej niż jedną reklamację na tysiąc pasażerów oraz mniej niż jedną reklamację dotyczącą bagażu na tysiąc pasażerów. Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział: „Ryanair stale podnosi poziom obsługi klienta, we wrezśniu przewieźliśmy pobad 9,5 miliona klientów, 92 proc. z ponad 54000 lotów było na czas. Klienci Ryanaira mogą rezerwować loty znacznie wcześniej na naszej nowej stronie internetowej oraz za pośrednictwem aplikacji, mogą również korzystać z mobilnych kart pokładowych oraz przewozić dwa bagaże podręczne bezpłatnie. Przydzielone miejsca, produkty Family Extra i Business Plus, możliwość korzystania z urządzeń elektronicznych podczas całego lotu potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
FlixBus: co drugi Polak planuje wyjazd na święta. Podróże autobusem zyskują na popularności
Ponad połowa Polaków planuje wyjazd w czasie tegorocznej przerwy świątecznej – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
19 grudnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenia z Krakowa i Gdańska
Wizz Air uruchamia trzy nowe połączenia z Polski. Przewoźnik wprowadzi trasę z Krakowa do…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
Finnair połączy Helsinki z Melbourne w Australii
Finnair zapowiedział uruchomienie pierwszego w swojej historii regularnego połączenia do…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
KLM rozszerza europejską siatkę połączeń. Nowe trasy do Jersey, Santiago de Compostela i Oviedo
KLM zapowiedział uruchomienie trzech nowych połączeń w sezonie letnim 2026. W ofercie…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Ponad 10 mln zł na modernizację punktu kontroli bezpieczeństwa w Jasionce
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów podpisał umowę na dostawę nowoczesnego…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Rekordowy listopad na Lotnisku Chopina – ponad 1,8 mln pasażerów
Listopad 2025 okazał się rekordowym miesiącem w historii Lotniska Chopina w Warszawie.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty










