Sabre nawiązało współpracę z Kiwi.com
Sabre ogłosiło nawiązanie globalnej współpracy z Kiwi.com. W ramach partnerstwa dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej będzie wspierał rozwój oraz poszerzanie rynkowego zasięgu internetowego biura podróży. Część rozwiązań oferowanych nowemu partnerowi powstaje w Krakowie.
Sabre pomoże Kiwi.com w dostarczaniu podróżnym kompleksowych, spersonalizowanych usług. Wszystko to w ramach partnerstwa, które zostało ogłoszone w poniedziałek 1 marca. Wiodący globalny dostawca systemów dystrybucji (GDS) w obu Amerykach oraz regionie Azji i Pacyfiku zapewni Kiwi.com unikalne narzędzia, konkurencyjne ceny, najnowocześniejszą analizę biznesową i wiedzę online.
Madhavan Kasthuri, starszy dyrektor Online EMEA w Sabie, powiedział: „Aby wspomóc odbudowę branży turystycznej, firmy takie jak Kiwi.com potrzebują dostępu do najnowocześniejszych rozwiązań. Kiwi.com jest już sprawdzonym innowatorem w branży, który zapewnia swoim klientom wysoce wyrafinowaną, kompleksową obsługę. Ponadto gwarantuje teraz większy wybór i elastyczność, co ma kluczowe znaczenie dla zdobycia zaufania ludzi w kontekście powrotu do podróżowania. Z niecierpliwością czekamy na to, aż będziemy mogli pomóc naszemu nowemu partnerowi w zwiększeniu globalnego zasięgu i przyspieszeniu rychłego wznowienia podróży.”
Część rozwiązań powstaje w polskim oddziale, mieszczącym się w krakowskim biurowcu Tischnera Office. Oferowane przez Sabre narzędzia wpisują się w potrzeby nowego partnera. Najszybciej rozwijające się internetowe biuro podróży w Europie jest pionierem w dziedzinie wirtualnych połączeń międzyliniowych.
Gilles Karlé, dyrektor ds. strategii w Kiwi.com, dodał: „Chcemy jeszcze skuteczniej służyć naszym klientom i zapewnić bezproblemową obsługę, która zagwarantuje nam sukces, gdy branża turystyczna wejdzie w fazę ożywienia. Sabre to właściwy partner, który pomoże nam zwiększyć zasięg na całym świecie. Doceniamy jego szybkość reakcji w obliczu pandemii COVID-19, a także ciągłe inwestycje w innowacyjne technologie.”
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Travelist.pl: grudzień rekordowym miesiącem rezerwacji
Koniec roku sprzyjał planowaniu, w tym także podróży. Jak pokazują dane portalu…
0 Komentarzy3 Minuty