Sabre partnerem strategicznym Louvre Hotels Group

Sabre Corporation, dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej, ogłosiło strategiczne, długoterminowe partnerstwo technologiczne z Louvre Hotels Group.
Dzięki nowej umowie Louvre Hotels Group będzie korzystać z rozwiązania SynXis Central Reservations i jego szerokiego zasięgu. Obejmuje ono łączność z niemal 900 tys. biur podróży i prawie 700 kanałami online na całym świecie, włączając w to setki internetowych biur podróży czy wyszukiwarek internetowych. Louvre Hotels Group będzie mogła kontynuować swoje ambitne plany rozszerzenia portfolio hoteli i globalnego zasięgu dystrybucji, korzystając jednocześnie z lepszej efektywności operacyjnej.
Pierre-Frédéric Roulot, dyrektor generalny Louvre Hotels Group, powiedział: „Partnerstwo z Sabre jest priorytetem dla podtrzymania naszych ambicji, szczególnie w globalnym kontekście. Stale rozwijamy sieć na całym świecie z naszymi markami: od jednogwiazdkowych do pięciogwiazdkowych. Dlatego też chcemy wdrażać innowacyjne strategie dystrybucji wraz z solidnymi rozwiązaniami technologicznymi, aby dostarczać najnowocześniejsze rozwiązania inwestorom i franczyzobiorcom, zapewniając jednocześnie naszym hotelom wydajność techniczną i operacyjną. Dla nas Sabre Hospitality Solutions oferuje najlepsze połączenie innowacji, platformy, bezpieczeństwa, skali i usług.
Dodatkowo, oprócz zwiększonej dystrybucji i zasięgu, Louvre Hotels Group będzie miało możliwość tworzenia zróżnicowanych możliwości dzięki bezproblemowej integracji niestandardowych aplikacji Louvre i innych systemów firm trzecich za pośrednictwem rozbudowanej biblioteki API.
Scott Wilson, prezes Sabre Hospitality Solutions, dodał: „W dzisiejszym ewoluującym przemyśle turystycznym i hotelarskim jest niezwykle ważne, aby hotelarze posiadali ujednoliconą, wysoce elastyczną platformę technologiczną, która pozwala im na osiąganie wyników handlowych, zapewnia doskonałość operacyjną, a wszystko to na niezawodnej platformie, która po prostu działa. Wiodące w branży rozwiązania Sabre poszerzą zasięg dystrybucji Louvre Hotels Group dzięki szybkości innowacji, wydajności i stabilności właściwej dla dominującej w branży platformy, zapewniając jednocześnie możliwość tworzenia wysoce zróżnicowanych doświadczeń zarówno dla swoich marek, jak i gości.”
Technologia Louvre Hotels Group, drugiej co do wielkości grupy hotelowej w Europie, musi być elastyczna i dostosowana do ciągle zmieniającego się krajobrazu technologicznego. W związku z rosnącym i zróżnicowanym portfolio hoteli, obejmującym 11 marek od 1 do 5 gwiazdek oraz koniecznością zapewnienia gościom ofert różnej wartości, Louvre Hotels Group musi osiągać bardzo dobre wyniki i wysoki poziom innowacyjności, aby kontynuować swoją transformację.
SynXis Central Reservation oferuje szeroki pakiet możliwości, które pozwalają hotelarzom na osiągnięcie silnego zaangażowania w relację z gośćmi. SynXis Booking Engine to pełen pakiet usług cyfrowych, które zwiększają zaangażowanie klientów i konwersję. Z kolei SynXis Intelligent Retailing umożliwia hotelarzom szybkie tworzenie nowych produktów i usług oraz ich efektywną sprzedaż detaliczną we wszystkich kanałach poprzez dostosowywanie ofert do gości za pomocą sztucznej inteligencji. Channel Connect dodatkowo upraszcza i automatyzuje dystrybucję, maksymalizując ekspozycję na rynkach lokalnych, regionalnych i globalnych, natomiast SynXis Voice Agent oferuje zaawansowane narzędzia do dostarczania spersonalizowanej obsługi poprzez rozpoznawanie gości, ułatwiając tworzenie dostosowanych pakietów i zapewniając dalsze możliwości zwiększenia przychodów z transakcji.
POWIĄZANE WPISY
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Sabre partnerem strategicznym Louvre Hotels Group […]
[…] Sabre partnerem strategicznym Louvre Hotels Group […]