Saksonia – Krajem Partnerskim ITB Berlin 2022

W 2022 roku Saksonia będzie krajem partnerskim ITB Berlin. Ta decyzja jest zwieńczeniem prawie dwuletniej współpracy z ITB Berlin podczas której Saksonia była Oficjalnym Kierunkiem Podróży Kulturowych berlińskich targów.
Barbara Klepsch, Minister Kultury i Turystyki Saksonii, powiedziała: „Przyszłoroczne oficjalne partnerstwo na ITB umożliwi Saksonii doskonałą okazję promowania się na rynkach turystycznych całego świata jako wyjątkowy kierunek turystyki kulturowej i miejskiej oferujący jednocześnie unikalne doznania natury. To doskonały moment na podjęcie decyzji o partnerstwie na ITB, szczególnie w okresie ponownego otwarcia się na turystykę. Saksonia zaprezentuje spragnionym podróży turystom wszystko na co tak długo czekają: sztukę, kulturę, tętniące życiem miasta i wyjątkową przyrodę.”
Opublikowanie nowego znaku graficznego, logo Saksońskiego partnerstwa na ITB, zaprojektowanego przez Saksońska Organizacje Promocji Turystyki /TMGS/, aby promować to wydarzenie w mediach i na internecie zainicjowało przygotowania do ITB.
Veronika Hiebl, dyrektor zarządzająca TMGS, podkreśliła: „Naszym priorytetem było przedstawienie graficzne wyjątkowych turystycznych I kulturowych atrakcji Saksonii w sposób nowoczesny, odważny, pełen godności a przede wszystkim chwytliwy”
Dostępne są cztery oficjalne wersje logotypu, które w sposób wyważony prezentują Saksońskie atrakcje kulturowe I przyrodnicze.
David Ruetz, Szef ITB Berlin, skomentował: „W poprzednich latach kraje partnerskie Targów ITB spotykały się z wyjątkowo pozytywną reakcja światowych mediów I specjalistów branży turystycznej. Saksonia ma wszelkie możliwości aby podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej podczas zbliżających się Targów ITB. Saksońska tradycyjna gościnność będzie widoczna I reprezentowana w każdym detalu podczas turystycznego show a ITB będzie ja wspierać I promować na całym świecie.”
Wśród najważniejszych wydarzeń związanych z partnerstwem wymienić należy Galę Otwarcia Targów, która odbędzie się 8 marca z udziałem ważnych osobistości i gości z całego świata. Saksonia będzie odpowiedzialna zarówno za kulturalna jak i kulinarną oprawę uroczystości w przeddzień otwarcia Targów. Na stoisku Saksonii obecnych będzie około 30 partnerów – wystawców z regionu. Saksonia będzie się również intensywnie promowała w mediach konwencjonalnych oraz na Internecie.
Hiebl dodała: „Kraj partnerski Saksonia a także ITB Berlin z niecierpliwością oczekują na wznowienie stacjonarnej formuły targów w marcu 2022.”
W 2021 Saksonia planowała uczestnictwo udział w Targach ITB Berlin jako partner, ale z powodu odwołania imprezy w 2021 ta formuła uczestnictwa została przesunięta na 2022 rok. Na ITB Berlin 2021 Saksonia była, po raz pierwszy w ponad 50-letniej historii Targów, Oficjalnym Kierunkiem Kulturowym. Podczas całkowicie wirtualnego wydarzenia Organizacja Promocji Turystyki Saksonii /TMGS/ podjął wszelkie możliwe kroki aby promować Saksonię jako najciekawszy kierunek podróży kulturowych i przygotować się do otwarcia na turystykę po lockdownie.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Sezon świąteczny w Korei Południowej 2025: jarmarki, koncerty i iluminacje
Zima w Korei Południowej przynosi bogactwo świątecznych jarmarków, iluminacji i wydarzeń…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty










