Salonik VIP na Okęciu jako dodatkowa usługa touroperatora. „Opcja podwyższenia jakości pakietu i kwoty rezerwacji dla najbardziej wymagających klientów”
Odprawa w pół godziny w strefie Schengen, poczęstunek, limuzyna dowożąca pasażera pod samolot, parking i możliwość oczekiwania na przelot z dwiema osobami towarzyszącymi – to udogodnienia, które czekają na pasażerów, którzy skorzystają z saloniku VIP na Lotnisku Chopina. Usługę można pakietować do imprez sprzedawanych np. przez Nekerę.
Salonik VIP, z którego korzystać można na Lotnisku Chopina w Warszawie, to opcja dla pasażerów, którzy spieszą się, nie chcą spędzać czasu przed bramką, podróżują z małymi dziećmi i potrzebują spokoju i prywatności albo chcą po prostu rozpocząć podróż w przyjemny, komfortowy sposób. Usługa kosztuje w ofercie Nekery około 900 zł, a agenci mogą zarezerwować ją w łatwy sposób poprzez system MerlinX do dowolnego produktu Nekera, lub poprzez HelpDesk Nekera i Sykon do innych produktów turystycznych.
„Branża nie wie o takiej usłudze”
„Niewielu agentów wie, że w ogóle istnieje taka usługa na Lotnisku Chopina, postanowiliśmy więc skorzystać z niej podczas study tour na Seszele i pokazać wszystkie udogodnienia, które są tutaj dostępne. Przy wylotach na wyjazdy warte kilkanaście, kilkadziesiąt tysięcy złotych, dodatkowe 900 zł stanowi niewielki procent pakietu, a różnica w komforcie podróży jest znacząca. To świetne rozwiązanie dla klienta VIP, któremu zależy na najwyższym poziomie usług od pierwszych minut podróży” – komentuje Maciej Nykiel, prezes Nekery.
Odprawę VIP można sprzedać na wszystkie wyloty i przyloty na Lotnisko Chopina. Klient przyjeżdża na prywatny parking z 15 miejscami. Bez dodatkowych opłat można tam zostawić auto na jeden dzień, jest to więc wygodna opcja dla podróżujących rano służbowo i wracających tego samego dnia wieczorem.
Ekspresowa odprawa i bufet w cenie
Salonik VIP docenią pasażerowie, którzy się spieszą – tutaj cała odprawa lotów w strefie Schengen skrócona jest do pół godziny, można więc przyjechać na lotnisku w zasadzie tuż przed odlotem.
Grupa agentów Nekery spędziła jednak w saloniku więcej czasu, zwiedzając go i poznając wszystkie możliwości, które oferuje. Po przejściu odprawy i oddaniu bagażu rejestrowanego na samym wejściu na VIP line można odświeżyć się w jednej z łazienek z prysznicami, albo udać się do bufetu. Przez całą dobę serwowane są napoje i posiłki – bufet jest dostosowany do pory dnia. Do śniadania czy lunchu w cenie podawane są napoje alkoholowe.
Za dodatkową opłatą można wynająć salon prezydencki – często korzystają z tej opcji podróżujący politycy, głowy państw, urzędnicy unijni, ale nie tylko. Bywa, że salon wynajmują osoby, którym zależy na prywatności, albo biznesmeni, potrzebujący miejsca, by odbyć spotkanie służbowe tuż przed odlotem lub od razu po przylocie.
Limuzyną do samolotu
W cenie podstawowej można zaprosić do saloniku do dwóch osób towarzyszących, które mają te same przywileje co podróżny, mogą korzystać z bufetu, parkingu i spędzić w salonie czas do samego odlotu.
Tuż przed odlotem dla pasażera podstawiana jest limuzyna, która wiezie go po płycie lotniska do samolotu. W ramach usługi można wybrać, czy chce się wsiadać do samolotu w pierwszej kolejności, czy też na samym końcu. Na przylatujących też oczekuje limuzyna albo obsługa odprowadza pasażera do saloniku z rękawa.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty