Samoloty linii Emirates w nowych barwach
Charakterystyczne malowanie międzynarodowej linii lotniczej Emirates zostało odświeżone. Jest to trzecia odsłona od 1985 r. oficjalnych barw międzynarodowych linii lotniczych ZEA.
Złoty napis „Emirates” na kadłubie samolotu w języku angielskim i arabskim jest również odważniejszy i większy o 32,5 proc. Na brzuchu samolotu linie Emirates zachowały swój kultowy czerwony branding, który wprowadziły w 2005 roku. Z projektu usunięto adres strony internetowej „Emirates.com”.
To już trzecia odsłona oficjalnych barw marki Emirates. Oryginalne barwy, zaprezentowane wraz z rozpoczęciem działalności linii w 1985 r., zostały po raz pierwszy odświeżone 14 lat później, wraz z dostarczeniem pierwszego Boeinga 777-300 Emirates podczas Dubai Airshow w 1999 r.
„Malowanie samolotów jest natychmiastowo rozpoznawalnym elementem marki każdej linii lotniczej. To wizualna reprezentacja naszej unikalnej tożsamości, coś, co nosimy z dumą i eksponujemy we wszystkich miastach, do których latamy na całym świecie. Odświeżamy nasze barwy, aby były nowoczesne, nie tracąc kluczowych elementów naszej tożsamości, takich jak flaga ZEA na ogonie i arabska kaligrafia – powiedział sir Tim Clark, prezes linii Emirates.
Nowe barwy będą stopniowo wprowadzane na pozostałej flocie Emirates – do końca 2023 r. odświeżone barwy mają nosić 24 maszyny, w tym 17 Boeingów 777. Wszystkie nowe samoloty Emirates, począwszy od pierwszego Airbusa A350, który wejdzie do floty w sierpniu 2024 r., będą dostarczane już w nowym malowaniu.
Pierwotne malowanie Emirates w 1985 roku zostało zaprojektowane przez brytyjską firmę projektową Negus & Negus. Wszystkie kolejne kolory samolotów przewoźnika zostały stworzone przez jego wewnętrzny zespół projektowy. Na przestrzeni lat, liczne kolorowe i przyciągające wzrok barwy samolotów Emirates obejmowały projekty na zamówienie, mające na celu wzbudzenie skojarzeń z marką sponsora, a także na specjalne okazje, takie jak 50. jubileusz ZEA czy Expo 2020 w Dubaju.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty