Saudi Tourism Authority i Emirates wspólnie przyciągną turystów do Arabii Saudyjskiej

Saudi Tourism Authority (STA) i Emirates podpisały Memorandum of Understanding (MoU), aby przyciągnąć podróżnych i zwiększyć ruch turystyczny do Arabii Saudyjskiej. Nowa umowa opiera się na wykorzystaniu globalnej siatki połączeń Emirates do ponad 120 miast, a jej celem jest zachęcenie podróżnych do odwiedzenia Arabii Saudyjskiej i zapoznania się z ofertą wyjątkowych atrakcji.
Protokół ustaleń został podpisany w obecności Fahda Hamidaddina, dyrektora generalnego i członka zarządu Saudi Tourism Authority oraz Adnana Kazima, dyrektora handlowego Emirates. Adil Al Ghaith, starszy wiceprezes ds. operacji handlowych na Zatokę Perską, Bliski Wschód i Azję Środkową oraz Muhammad Bassrawi, wiceprezes Saudi Tourism Authority byli sygnatariuszami protokołu ustaleń podczas ceremonii w Rijadzie. Obecni byli także inni dyrektorzy wyższego szczebla z obu organizacji. Porozumienie podkreśla znaczenie partnerstwa oraz rolę, jaką zainteresowane strony odgrywają we wspieraniu ożywienia ruchu turystycznego do Arabii Saudyjskiej.
Linie Emirates wraz z Saudi Tourism Authority zbadają możliwości współpracy przy kluczowych inicjatywach mających na celu zwiększenie globalnej konkurencyjności turystyki Arabii Saudyjskiej. Chodzi między innymi o działania promocyjne oraz o wsparcie sprzedaży podróży do Królestwa i zwiększenie rezerwacji z kluczowych rynków, a także dzielenie się spostrzeżeniami odnośnie rynków i trendów konsumenckich.
Dzięki strategicznemu partnerstwu linie lotnicze zweryfikują również możliwości dostosowania swoich rozkładów lotów z kluczowych rynków w sieci Emirates do miejsc docelowych w Arabii Saudyjskiej, zapewniając lepszą łączność i wygodę swoim klientom. Linie Emirates i Saudi Tourism Authority ocenią również możliwości poprawy doświadczeń z podróży poprzez rozwój infrastruktury dla turystów podróżujących do Rijadu, Dżuddy, Dammam i Medyny.
Protokół ustaleń podpisany między Saudi Tourism Authority a liniami lotniczymi Emirates pozwoli nam dotrzeć do ponad 120 miejsc na całym świecie i przyciągnąć turystów z tych miejsc nas – powiedział Fahd Hamidaddin, dyrektor generalny i członek zarządu Saudi Tourism Authority.
Jesteśmy dumni, że możemy strategicznie współpracować z Saudi Tourism Authority i wspierać ogromny potencjał Królestwa Arabii Saudyjskiej, jego kulturę, dziedzictwo i bioróżnorodność. Chcemy pomóc przyciągnąć do Królestwa odwiedzających, wzmocnić świadomość jego kultowych miejsc i uczynić je bardziej dostępnymi. Z niecierpliwością czekamy na rozwój naszych relacji – podkreśla Sir Tim Clark, prezes Emirates.
Emirates wspierają turystykę i handel w Królestwie od 1989 roku, rozwijając swoją działalność w Rijadzie, Dżuddzie, Medynie i Dammamie, dziś obsługują te cztery kluczowe porty oferując 53 loty tygodniowo, w tym loty Airbusami A380 do Dżuddy. Linie lotnicze przewiozły ponad 25 milionów pasażerów do/z Królestwa od początku świadczenia usług w tym kraju.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
KLM rozszerza europejską siatkę połączeń. Nowe trasy do Jersey, Santiago de Compostela i Oviedo
KLM zapowiedział uruchomienie trzech nowych połączeń w sezonie letnim 2026. W ofercie…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty










